اعلام معایب شرکت های امداد خودرو فاقد مجوز

مدیرعامل امداد خودرو ایران به معایب شرکت های امداد خودرو فاقد مجوز اشاره کرد و گفت: نداشتن تخصص کافی برای تعمیر خودرو، افزایش هزینه های تعمیراتی، فروش قطعات فاقد کیفیت و استاندارد، پاسخ گو نبودن پس از ارایه خدمات از معایب این شرکت هاست.

به گزارش پرشین خودرو، سیدعباس میر حسینی، با بیان این مطلب اظهار داشت: در چند سال اخیر سعی کرده ایم با تجهیز و به روز رسانی خدمات امدادی، در مسیر رضایتمندی مردم گام برداریم.

مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران ادامه داد: برای دستیابی به اهداف، با اصلاح فرآیندهای مرتبط با درخواست امدادخواهان، درصدد بهبود امدادرسانی و جلب رضایتمندی مشتریان هستیم. 
وی از نوسازی یک هزار دستگاه خودروی امدادی خبر داد و گفت: با حمایت هایی که از مالکان خودروهای امدادی به عمل آمد، طی دو سال گذشته یک هزار دستگاه از این خودروها نوسازی شده که تاثیر مثبتی در سرعت امدادرسانی و کیفیت خدمات امدادی داشته است. 
میرحسینی تاکید کرد: شرکت امدادخودروایران در شهرهای بزرگ سهم اصلی بازار خودروهای امدادی را در اختیار دارد که این عدد در شهر تهران به ۵۰ درصد می رسد و در برنامه های توسعه ای، افزایش ارایه خدمات در بزرگراه های خارج از تهران و شهرهای بزرگ را در دستور کار داریم. 
وی از آمادگی برای همکاری با امدادگران متفرقه خبر داد و گفت: با راه اندازی نرم افزار «بسپر» یکی از برنامه های ما استفاده از توان و ظرفیت امدادگران متفرقه است که با آموزش و تجهیز خودروهای امدادی این امر میسر شد و موفق شدیم با سرمایه گذاری و کمک به رانندگان، زمینه همکاری ۱۰۰ خودروی امدادی را با شرکت امداد خودرو ایران فراهم کنیم.
میرحسینی در ادامه به توسعه و ارتقای امدادخودروهای متفرقه اشاره کرد و گفت: با توجه با تجربه شهر تهران برنامه داریم از ظرفیت امدادگران متفرقه در سراسر کشور استفاده کنیم که برای رسیدن به این هدف همکاری اتحادیه مرتبط و پلیس راهور ضروری است. 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته کارشناسان مرکز تماس امداد خودرو ایران روزانه پاسخ گوی ۲۰ هزار تماس تلفنی بودند که این میزان در سال گذشته به هشت میلیون تماس رسید و امکان ارایه خدمات به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشتری ایران خودرو و غیر ایران خودرو فراهم شد.

کد خبر 142807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha