کد خبر 144820
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
«‌آی کا» دختر امداد خودرو ایران متولد شد / خدمات انحصاری ایران خودرو برای کاهش معضل امداد خودروهای متفرقه

مدیرعامل امداد خودرو ایران از افزایش سطح خدمات امدادی به مشتریان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: سامانه پاسخ‌گویی هوشمند با نام «آی کا» امداد خودرو ایران بر اساس تکنولوژی هوش مصنوعی متولد و سال آینده، فازهای بعدی آن توسعه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سیدعباس میرحسینی در نشست خبری پایان سال این شرکت و همچنین بازدید خبرنگاران از مرکز تماس امداد خودرو ایران با اعلام این خبر و به‌کارگیری تکنولوژی‌های جدید در مرکز تماس امداد خودرو ایران تاکید کرد: در سال جدید سرویس موقعیت یاب آنلاین امدادخواهان فعال می‌شود.

به گفته وی ربات پاسخ‌گوی هوشمند امداد خودرو ایران قابلیت تعامل دو جانبه با امدادخواهان و مشتریان را دارد و با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی به پرسش‌های امدادخواهان پاسخ می‌دهد.

مدیرعامل امداد خودرو ایران در ادامه با توجه به معضل امداد خودروهای متفرقه در سال‌های اخیر و لزوم توسعه خدمات امدادی استاندارد و قانونی در جاده‌ها، از افزایش سطح خدمات امداد خودرو ایران در سال آینده خبر داد و افزود: شرکت امداد خودرو ایران به منظور توسعه خدمات در سال ۱۴۰۳ در دو مکان بزرگراه الغدیر و آزادراه تهران شمال به صورت انحصاری خدمات امدادی را به امدادخواهان ارائه می‌کند به طوری که با همکاری پلیس راهور در این مکان‌ها، امداد خودروهای متفرقه امکان حضور و فعالیت نخواهند داشت.

سیدعباس میرحسینی

میرحسینی با توجه به معضل امداد خودروهای متفرقه در انجام تعمیرات غیراستاندارد و غیرتخصصی و آسیب و تحمیل هزینه‌های بالای مادی و معنوی به مردم تاکید کرد: در صورت به نتیجه رسیدن توافقات، در تلاش هستیم تا در سایر بزرگراه‌های بزرگ نیز به صورت انحصاری خدمات امدادی را به امدادخواهان ارایه کنیم و با وجود اینکه ارائه این نوع خدمات هزینه‌بر است اما اولویت ما خدمات‌رسانی به مردم است.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که بستر مناسبی را برای خدمت‌رسانی به تمام مشتریان محصولات ایران خودرو و مصرف‌کنندگان سایر محصولات خودرویی در کشور فراهم کنیم.

روزانه ۳۰۰۰ خدمات امدادی به مردم ارائه می‌شود

مدیرعامل امداد خودرو ایران در ادامه از کاهش زمان ارائه خدمات امدادی به مشتریان خبر داد و گفت: هم اکنون روزانه ۳ هزار خدمات امدادی به مشتریان ارائه می‌شود و میانگین زمان انتظار برای ارائه خدمات امدادی به ۲۵ دقیقه رسیده است.

٧۵ درصد خدمات امدادی با نرخ مصوب در محل انجام می‌شود

میرحسینی همچنین با اشاره به ارائه خدمات امداد خودرو ایران بر اساس نرخ‌های استاندارد گفت: در حال حاضر حدود ۷۰ تا ٧۵ درصد خدمات امدادی با نرخ مصوب در محل انجام می‌شود و تنها ۳۰ درصد خدمات امدادی منجر به حمل خودرو به نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌های استاندارد می‌شود.

فعالیت ۱۵۰۰ امدادگر به صورت شبانه روزی در کشور

وی در ادامه تاکید کرد: هم اکنون امداد خودرو ایران با بیش از ۱۰ دفتر منطقه‌ای با میانگین ۳۰ نفر نیرو و بالغ بر ۱۵۰۰ امدادگر فعال و متخصص در شهرها و استان‌های کشور به صورت ٢۴ ساعته و شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

امداد خودرو ایران

مدیرعامل امداد خودرو ایران با اشاره به اینکه مرکز تماس امداد خودرو ایران قابلیت این را دارد که در هر لحظه، ۵۰۰ تماس را پاسخگو باشد، به مردم توصیه کرد از امداد خودروهای قانونی استفاده کنند و برای دریافت هر نوع خدمات امدادی از امداد خودرو ایران می‌توانند با شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس بگیرند همچنین سایت امداد خودرو ایران و اپلیکیشن ایساکو نیز در ارائه خدمات فعال است.

رضایت ۸۰ درصدی مشتریان از خدمات امداد خودرو ایران

میرحسینی همچنین میزان رضایت مشتریان از خدمات امداد خودرو ایران را بر اساس نظرسنجی‌های شرکت ISQI، بالای ۸۰ درصد عنوان کرد و گفت: به منظور افزایش رضایت‌مندی مشتریان در نرخ خدمات امدادی با همکاری پلیس به دنبال ارایه پلتفرمی برای خدمات امدادی هستیم تا همه خدمات از سوی امدادهای خودرویی با یک قیمت واحد ارائه شود.

وی در پایان با اشاره به پلت‌فرم خدمات خودرویی «بِسپُر» شرکت امدادخودرو ایران خاطرنشان کرد: از سال آینده بیش از ۸۰ درصد خدمات از جمله مکان یاب آنلاین امدادخواهان بر بستر این پلتفرم صورت خواهد گرفت.

کد خبر 144820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha