کسب حفظ و ارتقای سیستم مدیریت یک پارچه برای امدادخودروایران

شرکت امدادخودروایران با حفظ و ارتقای چهار گواهی نامه بین‌المللی ایزو موفقیتی دیگر را در کارنامه خود به ثبت رساند.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت امدادخودروایران پس از صدور گواهی نامه‌ در استانداردهای بین‌المللی چهارگانه (ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵، ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸، ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸، ISO۱۸۲۹۵-۱:۲۰۱۷) در ممیزی مراقبتی سال اول، موفق به حفظ و نگه داری سیستم مدیریت یک پارچه خود با تایید شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران TUV AUSTRIA شد.

امدادخودرو ایران از جمله نخستین شرکت‌هایی است که سال گذشته موفق به دریافت گواهی نامه بین‌المللی ایزو «مدیریت مرکزتماس با مشتری» برای  مرکز پاسخ گویی خود شده و در سال جاری نیز با اهتمام و تلاش همکاران این مجموعه، برای دومین سال توانست تایید تیم ممیزی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران درخصوص نگه داری سیستم مدیریت یک پارچه را دریافت کند.

سال گذشته مرکز پاسخ گویی ایران‌خودرو به عنوان برجسته‌ترین و پیشرفته‌ترین مرکز موجود در کشور با پیاده‌سازی الزامات استاندارد بین‌المللی مرکز تماس با مشتری، موفق به اخذ گواهی نامه ISO۱۸۲۹۵ شد.

استاندارد ISO ۱۸۵۲۹۵ یکی از مهم‌ترین استانداردهای جهانی است که به‌طور مشخص به موضوع مدیریت مرکز تماس با مشتری پرداخته و دریافت این استاندارد برای شرکت خدمت‌رسان بسیار حائز اهمیت است.

شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰، وب‌سایت www.۰۹۶۴۴۰.com و اپلیکیشن تلفن همراه «ایساکو» راه‌های ارتباطی برای دریافت خدمات خودرویی در هر ساعت از شبانه روز به هم وطنان در سراسر کشور است.

کد خبر 141907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha