کد خبر 143069
۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
بهترین راه برای ضد سرقت کردن ماشین چیست؟

سرقت خودرو روشهای گوناگون و پیشرفته ای دارد که هر روز صاحبان خودرو را نگران تر میکند این نگرانی با توجه به افزایش چشمگیر قیمتها و شرایط اقتصادی جامعه بسیار به جاست. شما برای حفظ امنیت خودروی خود چه کارهایی انجام داده اید؟

به گزارش پرشین خودرو، افراد با توجه به شرایط خود راه های مختلفی را برای ضد سرقت کردن انجام میدهند. بعضی از آنها از دزدگیرها یا قفل های فرمان و قفلهای پدال استفاده میکنند و عده ای فقط به پارکینگ اعتماد دارند. ممکن است خیلی از روشها برای حفظ امنیت خودرو وجود داشته باشد ولی جالب است بدانید طبق آمار سرقت خودرو به طور میانگین فقط 2 دقیقه زمان می­برد. پس در ادامه ما به شما روش مطمئن تری پیشنهاد خواهیم داد.

اولین چیزی که با شنیدن ضد سرقت کردن خودرو ممکن است به ذهن افراد برسد خرید دزدگیر است اما  اولین کاری که سارق انجام خواهد داد از کارانداختن سریع دزدگیر خودرو است دزدگیرها معمولا دارای یک چراغ چشمک زن هستند که سارق را راهنمایی میکنند برق خودرو را قطع کند از طرفی دزدگیرها فقط حین سرقت کاربرد دارند که با صدای آژیر شما را هشیار کنند اما آیا میتوانید سریعا خودتان را به محل سرقت برسانید؟

ردیاب ها نسل جدیدی از راههای تامین امنیت خودرو هستند که علاوه بر مخفی بودن و در دید نبودن همه ی پیام های هشدار مبنی بر باز شدن در، روشن کردن خودرو، ضربه خوردن به خودرو، سرعت غیرمجاز و خارج شدن از محدوده ای که خودتان برای خودرو تعیین میکنید را به شما خواهد داد. همچنین بعد از سرقت شما میتوانید در هر فاصله ای که باشید از طریق اپلیکیشن ردیاب آلفا خودروی خود را خاموش کنید و بعد از روی نقشه، موقعیت دقیق ماشین خود را مشاهده کنید.

ردیاب آلفا

چرا ردیاب آلفا را انتخاب کنیم؟

فاکتورهای زیادی در انتخاب یک ردیاب خوب وجود دارد که به دلیل حفاظتی بودن ردیاب نبود هر کدام از آن ها میتواند ضعف بزرگی به شمار برود. در زیر به بررسی نکات مهمی که ردیاب های آلفا را از سایر برندها متمایز کرده است خواهیم پرداخت.

1. اعتبار و سابقه فعالیت : ردیاب آلفا با فعالیت 10 ساله خود در زمینه فروش و پشتیبانی ردیاب خودرو توانسته است اعتماد و رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب نماید. در مقابل شرکتهایی وجود دارند که پس از مدتی میدان خالی میکنند و مشتریان خود را با ردیابهای بی کیفیت خریداری شده تنها میگذارند و کسی پاسخگوی آنها نیست. بنابراین اولین نکته ای که در خرید ردیاب باید به آن توجه داشته باشید سابقه فعالیت و اعتماد مشتریان شرکت ارائه دهنده است.

2. پشتیبانی و خدمات پس از فروش: طبق آمار بیشترین سرقتها در شب اتفاق می افتد. بنابراین در خرید ردیاب نه تنها به ویژگی های دستگاه، بلکه به کیفیت خدمات مشتریان هم باید توجه داشته باشید. چرا که در صورت بروز هر گونه اتفاق اگر کسی پاسخگو نباشد ردیاب شما عملا به هیچ دردی نخواهد خورد. یکی از بزرگترین مزیت های ردیاب آلفا تیم پشتیبانی مجرب و پاسخگویی تمام وقت و 24 ساعته بدون وقفه و تعطیلی است.

3. گارانتی: داشتن گارانتی در ردیاب به معنای اطمینان دادن شرکت به مشتری برای کیفیت عملکرد دستگاه است. شما با انتخاب یک شرکت معتبر میتوانید مطمئن باشید پاسخگوی همه مشکلات شما خواهند بود. همه ردیاب های آلفا همراه با کارت گارانتی معتبر عرضه میشوند تا مشتری بتواند با آرامش خاطر از پاسخگویی شرکت خریدی رضایت بخش داشته باشد.

4: سرور قدرتمند و داخلی: باتوجه به اختلالات گسترده اینترنت و فیلترینگ و قطعی های مداوم سرورهای خارجی استفاده از سرورهای قدرتمند و قابل اعتماد داخلی میتواند مزیت بزرگی برای شرکت ارائه دهنده باشد. ردیاب آلفا دارای دو سرور خارجی و دو سرور داخلی قدرتمند میباشد که قابلیت ذخیره اطلاعات مسیرهای پیموده شده تا شش ماه را دارد و شما بدون نگرانی از قطعی اینترنت میتوانید از آن استفاده کنید.

5. به روز رسانی مداوم: یکی از نکات مهم خرید ردیاب به روزرسانی مداوم آن در بازار رقابتی است. اپلیکیشن ردیاب آلفا جز بهترین اپلیکیشنهای ردیابی موجود در بازار است که حتی برخی از شرکتهای ارائه دهنده ردیاب هم از خدمات اپلیکیشن ردیاب آلفا استفاده میکنند. با توجه به رابط کاربری آسان و امکانات بسیار بالای اپلیکیشن، ردیاب آلفا توانسته است بین کاربران خود بسیار محبوب باشد.

نتیجه گیری

 ردیاب آلفا در سال های اخیر با توجه به موفقیت بالا در زمینه موقعیت یابی خودروهای سرقتی توانسته است اعتماد بسیاری از کاربران خود را به دست آورد. این تکنولوژی فوق العاده توانسته است از ضرر بسیاری زیادی برای دارندگان ردیاب آلفا جلوگیری کند. عملکرد ردیاب بسیار سریع و آسان است. همراه با اپلیکیشنی پیشرفته و تخصصی میباشد.

کد خبر 143069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha