کد خبر 143447
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
آپشن جدید در خودرو رسپکت / خودرو رسپکت چند است؟

خودرو رسپکت یکی از معدود سدان‌های تولید داخل است که با درصد بالایی از داخل‌سازی توسط بهمن موتور به بازار عرضه می‌شود. خودرو رسپکت که با یک آپشن جدید از سوی بهمن موتور به خریداران تحویل می‌شود، چند است؟

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودرو رسپکت از اوایل سال جاری و با تولید بدنه در شرکت بهمن موتور، به داخلی سازی بیشتری دست یافته است.

خودرو رسپکت که در نمایشگاه‌های اخیر خودرو با رنگ‌های متفاوت و جذابی به نمایش درآمده است، در کنار سنسور نور به سنسور باران نیز مجهز شده که تا پیش از این جای خالی آن در رسپکت بهمن موتور احساس می‌شد.

سدان ریسپکت

قیمت خودرو رسپکت از سوی بهمن موتور، ۷۳۷ میلیون تومان تعیین شده است اما همچون بسیاری از خودروهای تولید داخل، قیمت رسپکت در بازار آزاد تفاوت بسیاری با کارخانه دارد.

به عنوان مثال خودرو رسپکت مشکی در مدل ۱۴۰۲ در پلتفرم‌های آگهی خودرو، یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان و در مدل ۱۴۰۱ نیز یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

خودرو رسپکت بهمن موتور به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز بوده و می‌تواند ۱۴۵ اسب‌ بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. همچنین یک گیربکس ۹ سرعته دستی سی‌وی‌تی وظیفه انتقال نیرو را بر عهده دارد.

کاتالوگ و مشخصات فنی خودرو رسپکت

کاتالوگ ریسپکت

کد خبر 143447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha