چه خودروهایی در کارشوی BM CARS به نمایش در می‌آید؟

کارشوی BM CARS در آستانه افتتاح رسمی در یکی از مراکز تجاری بزرگ پایتخت است و این روزها آخرین مراحل طراحی داخلی را می‌گذراند اما در کارشوی BM CARS باید منتظر رونمایی از کدام خودروهای وارداتی بهمن موتور باشیم؟

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، چند روزی از انتشار تصاویر کارشوی BM CARS بهمن موتور در ایران مال می‌گذرد و احتمالا در روزهای آینده شاهد افتتاحیه رسمی این مرکز خواهیم بود.

کارشو BM CARS در واقع زیربرندی از بهمن موتور است که به خودروهای وارداتی این شرکت خودروساز اختصاص یافته است.

کارشو BM CARS

پس از صدور مجوز واردات خودرو به شرکت‌های خودروسازی از سوی دولت، بهمن موتور یکی از شرکت‌هایی بود که بیشترین فعالیت در این حوزه را داشت و توانست با چند برند مطرح دنیای خودرو به عقد قرارداد بپردازد.

برندهایی که بهمن موتور موفق به واردات خودروهای آن شده است متعلق به صنعت خودرو شرق است هرچند که یکی از این خودروسازان سابقه‌ای در صنعت خودروی غرب دارد.

براساس تصویری که توسط خبرنگار پرشین خودرو از کارشو BM CARS در آستانه افتتاح ثبت شده است، این مرکز آخرین مراحل طراحی را از سر می‌گذراند.

طبق برندوالی که در BM CARS نصب شده است و می‌توانید تصویر آن‌را در ادامه ببینید، شرکت MG، بستیون، سانگ یانگ، هونگچی و هاوال، پنج شرکتی است که بهمن موتور نسبت به واردات خودرو از این شرکت ها اقدام خواهد کرد.

کارشو BM CARS

کد خبر 143189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha