شتاب صفرتاصد اکستریم TXL با راننده شماره یک ایران (+فیلم و عکس)

هم‌زمان با نخستین تست درایو اکستریم TXL در پیست اتومبیلرانی آیلند، فرصتی دست داد تا شتاب صفرتاصد اکستریم را با رانندگی شروین یگانه برترین راننده کشور و دارنده بیشترین مدال در رشته اتومبیلرانی ایران آزمایش و ثبت کنیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، اکستریم به عنوان زیرشاخه لوکس مدیران خودرو که برای اولین بار در نمایشگاه خودرو اصفهان به نمایش درآمد، نخستین تست درایو ویژه خبرنگاران حوزه خودرو را در پیست آیلند برگزار کرد تا یک گام به عرضه رسمی این خودرو به بازار نزدیک‌تر شود.

اکستریم قرار است با سه محصول راهی بازار شود که خودرو اکستریم TXL محصول میانی این شرکت از نظر آپشن، اندازه و امکانات بعد از اکستریم VX قرار می‌گیرد.

شروین یگانه

اکستریم TXL به یک پیشرانه دو لیتری توربو GDI مجهز است که ۲۶۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس ۸ سرعته AT از آیسین ژاپن به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند.

این خودرو که مانند تیگو ۸ پرومکس به صورت چهار چرخ محرک راهی بازار می‌شود، از یک دیفرانسیل بورگوارنر آمریکایی بهره‌مند است.

در تست شتاب صفر تا صد اکستریم TXL که با رانندگی شروین یگانه برترین راننده کشور و دارنده بیشترین مدال در رشته اتومبیلرانی ایران و توسط دستگاه درگی ثبت شد، این خودرو توانست در جایگاه سریع‌ترین کراس اوور فول سایز بازار قرار گیرد.

برای ثبت زمان صفر تا ۱۰۰ اکستریم TXL ویدئوی ذیل را تماشا کنید:

کد خبر 144002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha