پیکاپ تاگا در نمایشگاه خودرو یزد (+شرایط فروش تاگا) / نمایش قدرت پادرا دیزل در یزد با تارا تراک (+عکس)

صنایع خودروسازی پادرا با دو شرکت پادرا دیزل و پادران موتور در نوزدهمین نمایشگاه خودرو یزد، محصولات سنگین برند تارا و پیکاپ تاگا را به نمایش درآورد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فضای بیرونی نمایشگاه بین‌المللی خودرو یزد به صورت کامل در قرق دو شرکت پادرا دیزل و پادران موتور بود.

کامیون تاترا

پادرا دیزل با جانمایی کامیون تاترا روی یک سکوی فلزی در ورودی اصلی نمایشگاه، تلاش در نمایش قدرت محصولات تارا تراک را داشت.

کامیون تاترا

 کامیون داف

پادرا دیزل همچنین کشنده‌های داف را به این نمایشگاه آورده بود.

یکی از محصولات جذابی که در این نمایشگاه به نمایش درآمده بود و با استقبال زیادی نیز مواجه شد، پیکاپ تاگا در غرفه پادران موتور بود.

پیکاپ تاگا

پادران موتور با نمایش پیکاپ تاگا برای بازدیدکنندگان یزدی، فروش این پیکاپ را نیز کلید زد.

پیکاپ تاگا در نمایشگاه خودرو یزد، با تخفیف ۴۴ و ۵۲ میلیون تومانی ویژه نمایشگاه با قیمت یک میلیارد و ۷۹۸ میلیون تومان برای نسخه استاندارد و یک میلیارد و ۸۸۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای نسخه لانگ قابل خریداری است.

طرح فروش اقساطی بدون ضامن پیکاپ تاگا، ویژه نمایشگاه خودرو یزد با تحویل ۳۰ روزه و پیش پرداخت ۷۹۰ میلیون تومان برای نسخه استاندارد و ۸۷۰ میلیون تومان برای نسخه لانگ، در حال اجرا است. باقی مانده مبلغ خودرو نیز در قالب ۱۴ فقره چک از خریدار اخذ خواهد شد.

علاقه‌مندان برای بازدید از خودروهای پادرا موتور و پادرا دیزل می‌توانند ۱۹ تا ۲۲ دی ماه ۱۴۰۲ و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل غرفه این شرکت واقع در شهرک دائمی نمایشگاه های بین‌المللی شهر یزد حاضر شوند.

کد خبر 144387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha