کد خبر 16697
۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۷
4 کشته در برخورد تیبا با تریلی

پرشین خودرو: معاون عملیات پلیس راه کشور گفت: در 24 ساعت گذشته 35 درصد از تصادفات جاده ای منجر به واژگونی وسائل نقلیه خودرو شده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ اسفندیاری به مهمترین علل تصادفات جاده ای شبانه روز گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت 29 درصد از تصادفات به علت بی توجهی به جلو، 22 درصد به علت تخطی از سرعت مجاز، 17.5 درصد به علت انحراف به چپ خودروها، 17 درصد به علت رعایت نکردن حق تقدم عبور و مرور و 3 درصد نیز به علت خستگی و خواب آلودگی رانندگان رخ داد. وی گفت: علت 11.5درصد از تصادفات جاده ای نیز سایر عوامل رانندگی گزارش شده است. معاون عملیات پلیس راه کشور افزود: همچنین در شبانه روز گذشته 12 درصد از تصادفات جاده ای برون شهری نیز برخورد وسائل نقلیه با عابران پیاده گزارش شده است. سرهنگ اسفندیاری در ادامه به مهمترین تصادفات جاده ای 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در استان آذربایجان شرقی کیلومتر 7 آزاد راه هشترود به زنجان یک دستگاه خودروی سواری تیبا با یک دستگاه تریلی ماک برخورد کرد که در این حادثه رانندگی چهار نفر فوت کردند. وی افزود: علت این حادثه بی توجهی راننده خودرو سواری تیبا به جلو گزارش شده است. معاون عملیات پلیس راه کشور گفت: همچنین در استان کرمانشاه محور اسلام آباد به کرند غرب کیلومتر یک، یک دستگاه خودرو سواری پیکان با وانت نیسان برخورد کرد که در این حادثه رانندگی 5 نفر فوت کردند و یک نفر نیز مجروح شد. وی افزود: این حادثه نیز به علت انحراف به چپ خودرو سواری پیکان رخ داد.
کد خبر 16697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    1 0
    اینم امنیت تیبا.هاها
  • بامرام ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    1 0
    وای مگه تیبا هم اینجوریه امنیتش؟؟
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    1 0
    اگه با تریلی تصادف کنی دیگه فرقی نمی کنه چی سوار شدی. روحت شاد!
  • احمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
    1 0
    مگه کسی گفته تیبا ایمنه.این تبلیغات بی پایه و اساس دارندگانشه برای اینکه بیشتر از این نخوره تو سرش.ایمنیش از پراید کمتره.ولی در برخورد با تریلی و یا سرعت زیاد مطلقا روی ایمنی حساب نکنید.
  • شهروند منصف ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
    0 0
    وقتی با ماشین سنگین شاخ به شاخ بشی، هواپیمای ایرباس هم که سوار باشی روحت شاد میشه.. صرفا جهت اطلاع یه سرچ توی گوگل بزنین با این عنوان: تصادف پورشه