غرفه ایران خودرو در نمایشگاه عمان گشایش یافت

پرشین خودرو: غرفه گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در مسقط عمان با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و علی بن مسعود السنیدی وزیر تجارت و صنایع سلطنت عمان گشایش یافت.

به گزارش «پرشین خودرو»، ایران خودرو در راستای گسترش روابط اقتصادی و به دست آوردن بازارهای شرق افریقا محصولات خود را به كشور عمان صادر می كند.


همچنین به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی كشور عمان كه در تنگه هرمز دارد این كشور می تواند شریك تجاری خوبی برای گروه صنعتی ایران خودرو باشد.


در حال حاضر ٥٥ درصد خودروهای این كشور محصولات تویوتا است و این در حالی است كه مردم عمان به دلیل مناسبات سیاسی، مذهبی و فرهنگی تمایل خرید دنا ازكشور ایران را دارند. گفتنی است در این نمایشگاه شركت هایی از جمله مواد غذایی، مهندسی، صنعتی و معدنی، كشاورزی حضور دارند.این نمایشگاه از امروز چهارم بهمن ماه گشایش و تا هشتم بهمن سال جاری به كار خود ادامه خواهد داد.


عمان بازار خوبی برای محصولات ایران خودرو است

محمد توتونچی سرپرست سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان با بیان اینكه در حال حاضر كشور عمان بازار خوبی برای محصولات ایران خودرو است، گفت: خودرو دنا به عنوان با كیفیت ترین محصول ایران خودرو میتواند نماینده خوبی برای محصولات ایران خودرو در عمان باشد.


وی ادامه داد: محصولات كشورهای مختلف در این عمان تردد میكنند و ایران خودرو نیز میتواند رقابت خوبی با شركت های مطرح دنیا كه در این كشور نمایندگی دارند داشته باشد.


توتونچی اضافه كرد: مردم عمان علاقه زیادی به خودروهای اتوماتیك دارند و ایران خودرو اگر دنای اتوماتیك به این كشور صادر كند استقبال خوبی خواهد شد.


وی همچنین ادامه داد: چنانچه بتوان محقول دنا را كه از زیبایی بالایی هم برخوردار است با قیمت قابتی صادر كرد مسلما بازار خوبی در این كشور می توان بدست اورد.
 

کد خبر 66731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha