کد خبر 74746
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
عملیات اجرایی دوربرگردان تقاطع فارسجین آغازشد

پرشین خودرو: مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: اجرای عملیات دوربرگردان تقاطع فارسجین در محور تاکستان-ابهر با برآورد اعتباری بالغ‌بر 29 میلیارد ریال به‌زودی آغاز می‌شود.

به گزارش  پرشین خودرو،  و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، «جعفر قزوینیان» اظهار کرد: عملیات اجرایی دوربرگردان تقاطع فارسجین که در محل تقاطع ورودی شهر فارسجین با جاده «تاکستان – ابهر» (محور قدیم قزوین – زنجان) واقع شده، به‌زودی آغاز می‌شود.

وی ضمن تشریح جزییات این عملیات خاطرنشان کرد: طول کامل این طرح دو و نیم کیلومتر و اعتبار این پروژه نیز بالغ‌بر 29 میلیارد ریال برآورد شده که از محل اعتبارات پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی تأمین‌شده است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین اعلام کرد: قرارداد اجرای این پروژه با پیمانکار بسته‌شده و مراحل تحویل زمین نیز انجام شده و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به ارتقای محور و چهار خطه شدن آن به‌صورت دو باند رفت‌وبرگشت به‌صورت مجزا و همچنین با توجه به رفوژ کم باند احداثی نسبت به جاده موجود و مطابق آیین‌نامه طرح هندسی راه‌ها، احداث دوربرگردان ضروری است.

قزوینیان افزود: با توجه به ترانزیتی بودن این جاده و ترافیک ایجادشده توسط خودروهای عبوری سواری و به‌خصوص خودروهای سنگین و همچنین اتصال مستقیم ورودی شهر فارسجین و کارخانه شیشه به این محور، احداث این دوربرگردان در محل تقاطع باعث افزایش ایمنی، کاهش حوادث رانندگی و تسهیل در عبور و مرور خواهد شد.

کد خبر 74746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha