منتظر نمایش هیجان انگیز «کیا» در فرانکفورت باشید!

پرشین خودرو: نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان در هفته‌های آینده بسیار هیجان انگیز خواهد بود، زیرا کیا اعلام کرده است که با یک خودروی کاملا جدید مفهومی که هنوز اسم و رسم دقیقی از آن ارائه نشده است، در این رویداد بزرگ خودرویی شرکت خواهد کرد.

به گزارش پرشین خودرو، به همین منظور قبل از آغاز بکار نمایشگاه فرانکفورت آلمان، شرکت خودروسازی کیا تصویری از محصول کامل جدید خود به عنوان پیش نمایش ارائه کرده است که برنامه ریزی کیا برای تولید یک خودروی هاچ بک بزرگ را نشان می‌دهد. هرچند تا سال 2018 میلادی هم قرار است نسل سوم "کیا سید" رونمایی شده و به علاقه مندان عرضه شود.
به غیر از این تصویر پیش نمایش، تاکنون اطلاعات بسیار محدودی از کانسپت جدید کیا منتشر شده است، اما باتوجه به همین اطلاعات محدود بدست آمده، گفته می‌شود که خودروی کانسپت کیا در مرکز طراحی اروپایی این شرکت و در قالب یک خودروی هاچ بک 5 درب بزرگ توسعه پیدا کرده است که یک چشم انداز قوی از محصولات آینده کیا به نمایش خواهد گذاشت.
در ادامه باتوجه به رینگ‌های 6 پره دوبل مشکی رنگ براق، ارتفاع کم این خودرو نسبت به زمین، بدنه کشیده، سقف شیب دار، بدنه حجم گرفته در عقب و همچنین استفاده از خروجی‌های اگزوز در مرکز سپر که در تاریکی تصویر نشانه اندکی از آن دیده می‌شود، نشان از جاه طلبی کیا برای تولید یک خودروی هاچ بک اسپرت دارد که می‌تواند یک شریک مناسب برای کیا "استینگر" در سگمنت خودروهای "هاچ بک" باشد.
با نگاهی نزدیک‌تر به این طرح کانسپت، می‌توان به حذف ستون‌های B اتومبیل، قرارگیری دستگیره‌های درب اتومبیل در داخل بدنه و همچنین حذف آینه‌های جانبی اتومبیل پی برد که نشان از الگوهای طراحی پیشرفته و آینده نگر کیا در این خودرو دارد که با معرفی آن در نمایشگاه فرانکفورت آلمان، جزییات آن در پرشین خودرو مورد بررسی دقیق‌تر قرار خواهد گرفت.

کد خبر 79535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha