کیفیت در تولید خودروهای سنگین فراموش شده است؟

پرشین خودرو: کشنده های تولیدی در ماموت و سایپا دیزل تنها 4 ستاره های بخش سنگین ساز در شهریور ماه هستند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در گزارش شهریور ماه ارزشیابی ملی خودروهای داخلی که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شده است نام 7 محصول سنگین به چشم می خورد.

بر این اساس در قسمت خودروهای مسافری همانند ماه های گذشته تنها محصولی که مورد ارزیابی قرار گرفته است، اتوبوس بین شهری اسکانیا مدل مارال است که توسط شرکت عقاب تولید و ارائه می شود.

این اتوبوس مسافری تنها 2ستاره کیفی دریافت کرده است و البته به دلیلی نبود اتوبوس های دیگر در این ارزشیابی، نمی توان در مورد کیفیت این محصول و تفاوت های آن با سایر هم رده هایش سخن گفت.

بخش باری مانند همیشه در 3 حوزه کامیونت، کامیون و کشنده مورد بررسی قرار گرفته و در بخش کامیونت نام کامیونت ایسوزو NPR75K با 3 ستاره، کامیونت FAW با 2 ستاره و کامیونت الوند با یک ستاره به چشم می خورد.

در شهریور ماه تنها کامیون ایسوزو NPR75M به چشم می خورد که این مدل نیز با دریافت 3 ستاره کیفی به تولید خود ادامه میدهد.

در جمع تولیدات سنگین صنعت خودروسازی ایران، کشنذه ها از نظر کیفیت بهترین وضع را دارند و در ارزشیابی شهریور ماه نیز کشنده اسکانیا G410 و کشنده ولوو  FH500 توانستند 4 ستاره کیفی را دریافت نمایند.

در میان تمامی خودروهای سبک و سنگین تولیدی در شهریور ماه تنها خودرویی که توانسته در کیفیت رشد را نشان دهد، سمند تبریز بوده که یک ستاره به ستاره های کیفی خود افزوده است.

کد خبر 81519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha