پیش‌بینی افزایش 15 برابری ترافیک جاده‌های کرمانشاه

پرشین خودرو: رییس پلیس راه استان کرمانشاه از شکل‌گیری موج بازگشت زوار اربعین از روز گذشته(شنبه) خبر داد و پیش بینی کرد: حجم ترافیک جاده‌های استان طی روزهای آتی با اوج گرفتن موج بازگشت زوار به بیش از 15 برابر افزایش یابد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ مراد حیدری ، با اشاره به ترافیک روان و نیمه‌سنگین محورهای استان، گفت: هم اکنون عمده ترافیک در محور ایلام به سمت اسلام آبادغرب، کرمانشاه و همدان است.

حیدری با بیان اینکه موج بازگشت زوار در حال شکل گیری است، گفت: کم کم موج رفت زوار کم رنگ شده و موج بازگشت زوار در جاده‌های استان در حال شکل گیری است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه موج بازگشت زوار اربعین از 17 تا 22 آبان ماه به اوج خود می‌رسد، پیش بینی کرد: در این زمان حجم ترافیک جاده‌های استان به بیش از 15 برابر روزهای عادی سال برسد.

وی با اشاره به بارندگی و مه‌گرفتگی در مسیر تردد زوار، از همه رانندگان به ویژه رانندگانی که با مسیرهای استان آشنایی ندارند خواست تا با سرعت مطئنه رانندگی کرده و حتما رعایت فاصله طولی را داشته باشند.

حیدری همچنین توصیه کرد: در مسیرهای مه گرفته و لغزنده رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کرده و حتما از چراغ مه شکن استفاده کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه به حادثه رانندگی شب گذشته اشاره کرد و افزود: متاسفانه در حادثه شب گذشته خودروی سمند به علت خستگی و خواب آلودگی راننده دچار واژگونی شد و دو زائر دراین حادثه جان باختند.

حیدری از همه رانندگان خواست با توجه به وضعیت شلوغی جاده‌ها و پرتعداد بودن سرنشینان خودرو، با رعایت قوانین و مقررات از تکرار چنین حوادث تلخی جلوگیری کنند.

کد خبر 83923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha