اتوبوس حادثه دیده در مازندران سقوط نکرده است

پرشین خودرو: مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان گفت: اتوبوس تهران - گنبدکاووس که شب گذشته در جاده فیروزکوه دچار حادثه شد، برخلاف اعلام اولیه به دره سقوط نکرده، بلکه در کف جاده واژگون و روی آسفالت کشیده شده است.

به گزارش پرشین خودرو، به نقل از ایرنا، مهدی میقانی اظهار کرد: راننده این اتوبوس در منطقه 'دوگل' بین تونل یک و دو ورسک در حال تعویض دنده بوده که متاسفانه این عمل انجام نشده است و ماشین در محل پیچ شتاب می گیرد و کنترل آن از دست راننده خارج می شود که ابتدا با یک دستگاه خودرو دیگر برخورد کرده و سپس بر کف جاده واژگون می شود.
وی عنوان کرد: این اتوبوس بعد از واژگونی مسافتی بین 60 تا 70 متر بر روی کف جاده کشیده و سپس متوقف شده است.

میقانی همچنین اظهار کرد که بیشتر مصدومین و فوت شدگان این حادثه گلستانی هستند و برای احراز هویت و شناسائی کامل، خانواده ها باید به پزشکی قانونی مازندران (استان محل حادثه) مراجعه نمایند.
به گفته وی؛ در حادثه شب گذشته واژگونی این اتوبوس مسافربری متعلق به شرکت تعاونی 7 (عدل) از مبداء تهران به مقصد گنبدکاووس در منطقه دو گل سواد کوه استان مازندران 13 نفر جان باخته و 25 نفر مصدوم شده اند.

وی که به عنوان نماینده ویژه استاندار گلستان در پیگیری این حادثه نیز است، گفت: با توجه به اینکه مقصد اتوبوس گلستان بوده و راننده و خودرو متعلق به این استان است، همراه با دو معاون خود در محل حادثه حضور یافته و بررسی همه جانبه انجام شد.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های گلستان همچنین گفت که پس از احراز هویت جانباختگان ، پیکر آنان برای تشییع و خاکسپاری به خانواده ها تحویل می شود.
وی اضافه کرد که ضمن شرکت در مراسم خاکسپاری جانباختگان، مشکلات مصدومان هر چند حادثه در استان دیگری روی داده است پیگیری می شود.

کد خبر 84005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha