محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن را تشریح کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا مهماندار در جلسه کمیته انضباطی ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن که پیش از ظهر امروز برگزار شد، اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی امسال نیز همچون سال‌های گذشته تمهیداتی را برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در نظر گرفته است. این تمهیدات با هدف افزایش ایمنی و امنیت راهپیمایان همچنین سهولت دسترسی آنان در نظر گرفته شده است.

مهماندار با بیان اینکه مسیر اصلی راهپیمایی از میدان امام حسین تا میدان آزادی است، گفت: در این محور و محورهای منتهی به آن و با توجه به حجم راهپیمایان و به تناسب حرکت راهپیمایان، محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود و پیش بینی ما این است که عمده محدودیت ترافیکی از میدان فردوسی تا میدان آزادی اعمال شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه تمهیدات ترافیکی پلیس به گونه‌ای اتخاذ شده تا امکان رسیدن شهروندان به نزدیک‌ترین محل برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی وجود داشته باشد، اظهارکرد: در برخی از مسیرهای فرعی نیز که امکان تردد راهپیمایان و امکان انسداد مسیر وجود دارد. از جمله این محورها می‌توان به محور بزرگراه جناح از میدان صادقیه تا میدان آزادی اشاره کرد.

توصیه پلیس به غرفه داران
مهماندار همچنین به غرفه‌داران توصیه کرد که حتما اگر قصد انتقال تجهیزات به غرفه‌های خود را دارند در شب قبل (۲۱ بهمن) نسبت به جابجایی این تجهیزات اقدام کنند چرا که از صبح روز راهپیمایی و با آغاز محدودیت‌ها دیگر اجازه حمل تجهیزات به‌ویژه با خودرو به آنان داده نمی‌شود.

مهمانداراز راهپیمایان خواست که تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی برای حضور در راهپیمایی استفاده کنند و از خودروی شخصی استفاده نکنند.

وی همچنین با اشاره به تردد موتورسیکلت‌سواران در راهپیمایی اظهار کرد: این راهپیمایی برای شهروندان است و پلیس اجازه تردد موتورسیکلت‌ها در بین راهپیمایان را نمی‌دهد بنابراین افرادی که قصد دارند با موتورسیکلت به راهپیمایی بیایند باید آن را در محل‌های مشخص پارک کنند و پیاده به راهپیمایی بروند.

مهماندار با بیان اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش ۱۰۰ درصدی هستند، گفت: امیدواریم که امسال بتوانیم خدمات مطلوبی را به راهپیمایان ارائه دهیم.

اعلام محدودیت‌های تردد و توقف برای راهپیمایی ۲۲ بهمن
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ادامه به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اعمال شده برای تردد و توقف در مسیرهای راهپیمایی اشاره کرد و گفت: این محدودیت‌ها طی دو مرحله در مسیرهای راهپیمایی اعمال می‌شود. مرحله نخست از ساعت ۲۲ شب ۲۱ بهمن آغاز و مرحله دوم از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن ماه اجرا می‌شود.

کد خبر 90168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha