آرامش سفر در ایام نوروز/مشتریان در راه نمی مانند

پرشین خودرو: خریداران خودرو از اتوخسروانی که گارانتی تعویض خودرو برای آنها صادر شده باشد، در ایام نوروز نگرانی در خصوص خرابی و تصادف خودرو در راه را نداشته باشند.

علی خسروانی مدیر عامل اتوخسروانی، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این خبر گفت: ما سال گذشته نیز برای خریداران خود شرایط گارانتی خوبی را اجرا کردیم و سعی کردیم هیچ کس در این ایام در راه نماند و برای نوروز 97 نیز طرح خودروی جایگزین را اجرا خواهیم کرد.
وی ادامه داد: ما برای نوروز هم مثل سال گذشته طرح خودروی جایگزین را خواهیم داشت و در اتوبان های کرج، قم، جاده های چالوس و جاده هراز خودرو های جایگزین را مستقر خواهیم کرد.
خسروانی تصریح کرد: چنانچه ماشین مشتریان ما ایراد فنی پیدا کند و گارانتی تعویض ما را داشته باشند، ماشین جایگزین به آنها خواهیم داد و اگر به عللی غیر از بحث گارانتی مثل تصادف مشکلی پیدا کنند، یک خودروی جایگزین به آنها می دهیم که به سفرشان ادامه دهند و پس از اتمام سفر، خودروی خودشان را سالم تحویل بگیرند.
مدیرعامل اتوخسروانی در مورد ورود برندهای جدید به سبد خودرویی مجموعه خود گفت: در هفته گذشته اوتلندر هیبرید را معرفی کردیم، پس از آن مینی رونمایی شد و ما نیز به مشتریان خود تقدیم کردیم.
وی در خصوص برنامه ویژه اتوخسروانی در اسفند ماه جاری خاطرنشان کرد: در 18 اسفند و در برج میلاد یک برنامه ویژه برای قرعه کشی یک دستگاه تیوولی برای خریداران این مدل خودرو خواهیم داشت که این مراسم همراه با حضور هنرمندان به نام کشور خواهد بود.

کد خبر 91857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha