مرسدس آلمانی به سبک امریکایی تقویت شد +تصاویر

پرشین خودرو: تیونر آمریکایی «رنتک» در جدیدترین اقدام خود، قوی‌ترین محصول سوپراسپرت مرسدس بنز را نسبت به گذشته قوی‌تر و جذاب‌تر کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، رنتک (Renntech)، شرکتی واقع در فلوریدا و همچنین تاسیس شده در سال 1989 توسط "هارتموت فیهل"، بدون شک یکی از بهترین تیونرهای صنعت خودروسازی به شمار می‌رود که حیطه کاری خود را بر روی تقویت محصولات مرسدس بنز و بویژه نسخه‌های AMG این شرکت خودروساز آلمانی محدود کرده است.

 

مرسدس


حال این شرکت تیونینگ برای آخرین پروژه کاری خود هم به سراغ یکی دیگر از محصولات مرسدس AMG رفته است، اما این بار قوی‌ترین و سریع‌ترین محصول این شرکت، یعنی مرسدس AMG GT R را انتخاب کرده است تا علاوه بر طراحی ظاهری، حدود 250 اسب بخار نیز به نیروی تولیدی موتور اضافه کند.

 

مرسدس


اولین چیزی که در طراحی ظاهری این خودرو جلب توجه می‌کند، قسمت‌ها و قطعات آیرودینامیکی به شدت تقویت شده آن خواهد بود که در پس زمینه رنگ سبز بدنه اتومبیل خودنمایی می‌کند و شامل طراحی سپر جدید به همراه تیغه‌های آیرودینامیکی فیبرکربنی در داخل و بیرون از مجرای ورود هوای خود است. علاوه بر این، چراغ‌های پیشانی اتومبیل کاملا مشکی شده، قاب آینه‌های اتومبیل از فیبرکربن ساخته شده، یک رکاب بسیار بزرگ و کاملا آیرودینامیکی در زیر درب‌های اتومبیل نصب شده و همچنین می‌توان در عقب اتومبیل به یک اسپویلر و همچنین دیفیوزر بسیار بزرگ فیبرکربنی اشاره داشت که جذابیت سریع‌ترین و قوی‌ترین خودروی سوپراسپرت مرسدس بنز را بیش از گذشته کرده است.
 

مرسدس


مرحله دوم تیونینگ که بخش اصلی پروژه "رنتک" به شمار می‌آید، مربوط به تقویت پیشرانه اتومبیل خواهد شد که با ارتقا اطلاعات ECU موتور، فیلترهای جدید هوا، اتصالات قوی‌تر و همچنین استفاده از توربوشارژرهای ارتقا یافته، باعث شده است تا حداکثر خروجی قدرت اتومبیل از 577 اسب بخار به عدد حیرت انگیز 813 اسب بخار افزایش پیدا کند و همراه با آن، شاهد افزایش گشتاور اتومبیل باشیم که از 700 نیوتن متر به حداکثر 850 نیوتن متر افزایش پیدا کرده است.

 

مرسدس


با تولید چنین قدرت و گشتاوری، شرکت تیونینگ "رنتک" ادعا می‌کند که مرسدس AMG GT R موفق به ثبت زمان حدودا 3 ثانیه برای شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت شده است که نسبت به نسخه‌های استاندارد خود حدود 0.5 ثانیه عملکرد سریع‌تر به نمایش گذاشته است.

 

مرسدس

کد خبر 96621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha