خاورمیانه مقصد تولیدات رنگی سایپا

پرشین خودرو: مدیرعامل طیف سایپا گفت: محصولات تولیدی این شرکت قابل رقابت در بازار کشورهای حوزه خلیج فارس، آسیای میانه، افغانستان و عراق است.

فریبرز ظروفی در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب گفت: بازارهای صادراتی برای محصولات تولیدی طیف جزو اولین اولویت های ما بوده است و در همان روزهای ابتدایی کار، بازار عراق را مورد توجه قرار دادیم و اگر انتخابات عراق و تغییر دولت پیش نمی آمد تا امروز حضورمان در آن کشور قطعی می شد.

وی ادامه داد: افغانستان دومین بازاری است که در منطقه برای ورود به آن برنامه داریم و در حال حاضر نیز مذاکراتی با دولت این کشور صورت پذیرفته و چنانچه نمونه های ارسالی ما تایید شود خواهیم توانست 60 درصد از بازار رنگ ساختمانی و صنعتی افغانستان را در دست خود بگیریم.

 



مدیرعامل طیف سایپا تاکید کرد: جام جهانی 2022 در قطر موجب شده است تا ما مذاکراتی نیز با این کشور برای تامین رنگ مورد نیاز در تجهیز ورزشگاه ها و معابر برای جام جهانی را کلید بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: عمان و چند کشور دیگر نیز جزو اهداف صادراتی ما هستند که با کمک شرکت نورو کره جنوبی دفاتری را در این کشورها مستقر خواهیم کرد تا بازار منطقه را بهتر مدیریت کنیم.

کد خبر 99099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha