کد خبر 10149
۲۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۷
پیشنهاداتی برای خودروسازان

پرشین خودرو: خواستم به عنوان یک مصرف کننده و یک صنعتگر پیشنهاداتی را در رابطه با صنعت خودروسازی که در حال حاضر نمی تواند پاسخگوی نیاز مردم باشد بگویم.

به گزارش «پرشین خودرو»، یکی از خوانندگان تابناک در مطلب ارسالی خود نوشته است: 1-اگر واقعا شرکت های دولتی داخلی توان ندارند آنها را به کل تعطیل کنید و خودرو از خارج وارد کنید. 2-اگر خواستید واقعا خودروسازی کنید مانند تولید موتورسیکلت کلا ساخت آنرا به بخش خصوصی بسپارید. همین تولیدکنندگان موتورسیکلت تشنه تولید خودرو هستند. 3-دنبال منافع شخصی در تولید خودرو به عنوان منبع درآمد دولت نباشید. 4-همین شرکت های دولتی سعی کنند با توجه به ترافیک شهری خودروی کوچکتر و هاچ‌بک تولید کنند نه یک ماشینی مثل سمند. 5-شرکت های تولیدی فعلی از قطعات مشترک استفاده کنند. 6-از پلیس راهنمایی درخواست دارم به خودروهای دست ساز و ابتکاری بعد از طی آزمایشات آنها اجازه تردد بدهد زیرا خیلی ها بلدند خیلی بهتر از شرکتهای داخلی خودرو بسازند و می‌دانند که چه می‌خواهند. 7-وزارت صنایع به عنوان متولی صنعت یک شرکت مستقل را برای طراحی خودرو تشکیل دهد و جوانان مستعد و علاقه مند و اساتید را جذب کرده تا وابستگی به خارج از کشور به کلی قطع گردد. 8-تاکید می کنم شرکتهای بی رقیب داخلی با بازار تضمین شده در طی این سالها مانع رشد صعت خودرو شده اند.
کد خبر 10149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس گلپایگانی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
    0 0
    باسلام واحترام یه شرکت خودرو ساز بخش خصوصی در شهرماست که فقط ازدولت وبانکها وام میگیره وازتولید خبری نیست جدیدا سهام را به یه شرکت فروخت پولی حدود 8میلیارد گرفته اما بازم بدهکاره