بررسی 10خودرو با سریع ترین آمار فروش در امریکا +عکس

پرشین خودرو: شاید امروزه خودروهای شاسی بلند و کراس اوور محبوبیت زیادی داشته باشند، اما این موضوع موجب متوقف شدن فروش دیگر خودروهای بازار نخواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، با توجه به مقاله ای که امروز در پرشین خودرو بررسی خواهیم کرد، به این موضوع خواهیم رسید که خودروهای شاسی بلند و کراس اوور باوجود اینکه محبوب ترین خودروهای جهان به شمار می روند، باز هم موفق به توقف فروش دیگر خودروهای بازار نشده اند و با توجه به تحقیقات انجام شده توسط وبسایت "iseecars"، امروز به معرفی 10 خودروی موجود در بازار ایالات متحده آمریکا خواهیم پرداخت که از خانواده کراس اوور یا خودروهای شاسی بلند نیستند، اما سریع ترین آمار فروش را به نام خود ثبت کرده اند که جزییات بیشتر آن را در پرشین خودرو بررسی خواهیم کرد.

 

هیوندایی ولوستر


10- هیوندای ولوستر توربو: 36 روز


نسل جدید هیوندای ولوستر با پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر 201 اسب بخاری، موفق شده خود را در بین سریع ترین فروش های امسال ایالات متحده آمریکا قرار دهد و با توجه به قیمت 21 هزار و 900 دلاری و عملکرد بسیار خوب این اتومبیل، سفارشات خود را میانگین تنها 36 روز برای تولید و عرضه دریافت کرده است.

 

هوندا آکورد


9- هوندا آکورد: 35.5 روز


سخت است بتوانید یک خودروی سدان سایز متوسط بهتر از "هوندا آکورد چهار درب" پیدا کنید و این خودرو می‌تواند چابکی بسیار خوب، امکانات زیاد و همچنین انتخاب های زیادی برای سفارشی سازی اتومبیل در اختیار کاربران خود قرار دهد. به همین منظور خودروی هوندا آکورد جزو پرفروش ترین خودروهای سدان عرضه شده در آمریکا شناخته می شود و نسخه های جدید آن در کمترین زمان ممکن محدوده سفارش خود را دریافت می کند.

 

تویوتا کرولا


8- تویوتا کرولا: 34.9 روز


ظاهر تویوتا کرولا ممکن است قدیمی به نظر برسد، اما این خودرو به عنوان یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین خودروهای بازار شناخته شده و هیچوقت مشتریان خود را با مشکل مواجه نکرده است. به همین منظور خودروی تویوتا کرولا با سود جستن از امکانات پیشرفته ایمنی و رفاهی، می تواند یکی از اولویت های مشتریان برای خرید یک اتومبیل باشد و همین موضوع باعث شده تا خودروی تویوتا کرولا با وجود داشتن ظاهر قدیمی، یکی از خودروهای پرفروش آمریکا با سریع ترین زمان فروش و دریافت سفارش باشد.

 

هوندا سیویک

 


7- هوندا سیویک: 34.7 روز


علاوه بر هوندا آکورد، شرکت خودروسازی هوندا یک نماینده دیگر هم در این لیست دارد و آن هم خودروی کوپه "هوندا سیویک " خواهد بود که امروزه به عنوان یکی از بهترین خودروهای جمع و جور بازار معرفی شده است. این خودرو یک موتور پرجنب و جوش چهار سیلندر و همچنین یک شاسی بسیار خوب دارد و باعث شده تا یکی از محبوب ترین خودروهای بازار به شمار آید و به همین منظور، فروش آن در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود و در عرض تنها 34.7 روز موفق به دریافت سقف سفارشات خود خواهد شد.

 

فولکس واگن گلف


6- فولکس واگن گلف آر:  34.4 روز


میانگین آمار فروش فولکس واگن گلف R چیزی حدود 34.4 روز اعلام شده است و همین موضوع باعث می شود تا خودروی 292 اسب بخاری فولکس واگن در جایگاه ششم لیست قرار گیرد. جالب است بدانید که این خودرو یک موتور 2 لیتری توربوشارژر خطی به همراه یک جعبه دنده 6 سرعته دستی دارد، اما قیمت آن خیلی ارزان نبوده و مشتریان نیاز به پرداخت هزینه 39 هزار و 785 دلاری خواهد داشت که تقریبا 2 برابر نسخه استاندارد فولکس واگن گلف است.

 

شورولت ولت


5- شورلت ولت: 34.3 روز


پیشرفت خودروهای دوست دار محیط زیست در این چند سال اخیر واقعا چشمگیر بوده است و شرکت خودروسازی شورلت می تواند یکی از پیشگامان صنعت در طراحی و راه اندازی وسایل نقلیه دوست دار محیط زیست باشد. حال با توجه به این موضوع و همچنین حمایت از تولید داخل، قیمت مناسب 33 هزار و 220 دلاری و محدوده بسیار خوب اتومبیل، آمریکایی ها شورلت ولت را تبدیل به یکی از پرفروش ترین خودروهای آمریکا و همچنین یکی از سریع ترین آمار فروش در آمریکا کرده اند.

 

تویوتا پریوس


4- تویوتا پریوس: 33.4 روز


مگر می شود صحبت از خودروهای دوست دار محیط زیست باشد و اسمی از خودروی تویوتا پریوس به میان نیاید؟!. همانطور که می دانید، تویوتا پریوس پرفروش ترین خودروی هیبریدی در جهان و ایالات متحده آمریکا است و عجیب نخواهد بود که در بین 5 خودروی برتر این لیست قرار گیرد، هرچند تویوتا پریوس به طور مشترک در جایگاه سوم هم قرار می گیرد.

 

ب ام و آی3


3- بی ام و آی3 : 33.4 روز


همانطور که گفتیم، این جایگاه به طور مشترک برای تویوتا پریوس و بی ام و i3 خواهد بود و هر دو اتومبیل میانگین فروش 33.4 روز دارد، به همین منظور قرار گرفتن بی ام و i3 در جایگاه سوم نشان از برتری نسبت به تویوتا پریوس ندارد و صرفا برای ترتیب لیست خواهد بود.

 

تسلا


2- تسلا مدل اس: 32.4 روز


شکی در این موضوع نیست که خودروی تسلا مدل S یکی از بهترین خودروهای الکتریکی سدان اسپرت حال حاضر جهان خواهد بود که هم مشخصات فنی خوبی دارد و هم محدوده حرکت آن با یکبار شارژ کامل باتری ها می تواند نیاز عمده کاربران خود را فراهم کند. حال با توجه به این شرایط چرا تسلا مدل S یکی از سریع ترین فروش های صنعت خودروسازی را نداشته باشد؟!.

 

تویوتا پریوس سی


1- تویوتا پریوس سی:  29.6 روز


درست است که تویوتا پریوس C بسیار خوب نیست و دارای قدرت کم، اندازه کوچک و حتی احساس کمتری نسبت به قیمت 20 هزار دلاری به کاربران خود می دهد، اما این خودرو یک مزیت بزرگ دارد و آن هم مصرف سوخت بسیار پایین خواهد بود که در کنار اعتبار تویوتا باعث شده است تا سریع ترین فروش را در ایالات متحده آمریکا داشته باشد.

کد خبر 101754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha