میز تحریر لامبورگینی اونتادور گران تر از تویوتا RAV4!

پرشین خودرو: ساخت میز تحریر با طراحی لامبورگینی اونتادور، می‌تواند بهترین گزینه برای علاقه مندان محصولات لامبورگینی باشد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، میزهای ساخته شده با طراحی اتومبیل کم نیستند، اما اگر به دنبال یک میز تحریر هستید که طراحی آن دقیقا همانند یک دستگاه خودروی سوپراسپرت لامبورگینی اونتادور باشد، حاضرید چه کاری انجام دهید؟!. خب نیاز به انجام کار خاصی ندارید، زیرا یک شرکت طراحی لهستانی تحت عنوان Epicentrum Manufacture یک میز تحریر با طراحی دقیق لامبورگینی اونتادور به شما آماده کرده است.

 



با یک جستجوی ساده در اینترنت، می‌توانید شاهد محصولات منحصربه فرد این شرکت لهستانی باشید که عموما از طراحی محصولات لامبورگینی استفاده کرده و برای مشتریان خود میزهای تحریر، میزهای کار و یا حتی صندلی راحتی و مبل طراحی می‌کند. حال پروژه جدید این شرکت برای تولید یک میز تحریر گران قیمت و با الگوبرداری از خودروی سوپراسپرت لامبورگینی آونتاور بوده است.

 



گفتنی است که این میز با عرض 1900 میلی متر، طول 1600 میلی متر و همچنین ارتفاع 800 میلی متری ساخته شده است و بدنه آن فایبرگلاس دست ساز خواهد بود که توسط یک روکش مقاوم ضد خراش پوشیده شده است و در 200 رنگ مختلف به مشتریان عرضه خواهد شد، هرچند امکان سفارش رنگ دلخواه برای مشتریان وجود دارد.

 



بخش دردناک این مقاله در رابطه با تعداد محدود 44 عددی و قیمت این میز خواهد بود، زیرا شرکت لهستانی مذکور برای فروش هر یک از میزهای خود با طراحی لامبورگینی اونتادور، هزینه بسیار زیاد 30 هزار یورو ( حدودا 35 هزار و 150 دلار) از مشتریان خود دریافت می‌کند، ولی در عوض چندین برابر هزینه کمتری نسبت به خودروی اصلی لامبورگینی اونتادور خواهد داشت و شما می‌توانید پشت یک سوپراسپرت لامبورگینی اونتادور بنشینید، اما بجای اینکه غرش موتور لامبورگینی اونتادور را بشنوید و کارهای هیجان انگیز انجام دهید، باید در یک محیط آرام نشسته و به تحریر مشغول شوید.

 

سیستم تعلیق خودرو چیست و به چه دردی می‌خورد؟

 

با تهدید های آمریکا، فولکس واگن بازار ایران را ترک کرد

 

نیسان رصدخانه سیار طراحی کرد

 

کد خبر 102106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha