رتبه فرودگاه‎های مهرآباد و مشهد در رنکینگ جهانی

پرشین خودرو: مدیر پروژه نظارت برکیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) با بیان اینکه رتبه فرودگاه‎های مهرآباد و مشهد در رنکینگ جهانی آبرومندانه است، از پیوستن فرودگاه های اصفهان، شیراز و تبریز به رنکینگ جهانی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از روابط عمومی شركت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران بهمن باقری با اعلام این خبر عنوان كرد: در این راستا پیش ارزیابی لازم برای سنجش قابلیت فرودگاه اصفهان در پیوستن به رنكینگ جهانی انجام شده و از ابتدای فصل دوم سال ۲۰۱۹ (بهار ۱۳۹۸) این فرودگاه وارد رنكینگ جهانی خواهد شد.

وی گفت: تا پایان سال جاری مقدمات لازم برای انجام پیش ارزیابی دو فرودگاه شیراز و تبریز را فراهم می كنیم تا این فرودگاه ها نیز در فصل های دوم یا سوم سال ۲۰۱۹ وارد رنكینگ جهانی شوند.

مدیر پروژه ASQ فرودگاههای كشور افزود: برنامه ریزی برای پیوستن این سه فرودگاه قطب گردشگری به رنكینگ جهانی پیرو تاكید وزیر راه و شهرسازی و نیز مدیرعامل شركت فردگاه ها ناوبری هوایی ایران انجام شده است.

 

فرودگاه مهرآباد

 


باقری همچنین گفت: تاكنون فرودگاه مشهد در پنج فصل و فرودگاه مهرآباد نیز در چهار فصل در رنكینگ جهانی با موفقیت حضور یافته اند.

وی با بیان اینكه این برنامه جهانی از سال ۲۰۰۶ فعال شده و تاكنون داوطلبانه بوده است، گفت: آمار بالای حضور فرودگاههای یك كشور در ASQ به نوعی وجهه و اعتبار آن كشور است و در جذب مسافران بیشتر و انتقال فرهنگ آن جوامع نقش مهمی دارد.

باقری درباره وظایف و ماموریتهایی دفتر نظارت بر كیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) توضیح داد: این دفتر به تدوین و استقرار نظام رتبهبندی فرودگاههای كشور از نظر سطح ارائه خدمات مطابق استانداردهای بینالمللی میپردازد و ناظر رشد هماهنگ كیفیت خدمات فرودگاهی است كه به تهیه گزارشهای دورهای و ادواری از طریق استقرار نظام سنجش نظرات و انتظارات مسافران و شناسایی گلوگاههای توسعه خدماترسانی و انجام پیگیریهای لازم در راستای جلب رضایت مسافران میپردازد.

کد خبر 102332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha