3 خواست مهم شرکتهای خدمات پس از فروش از سکاندار جدید وزرات صمت

پرشین خودرو: انتظار می رود وزیر جدید وزارت صمت دستورالعملی که برای فعالیت امداد خودروها تدوین و به وزارت صمت ارائه شده است را جدی گرفته و نسبت به تصویب آن اقدام کنند تا امداد خودروها از این بی سرو سامانی نجات پیدا نماید.

دبیر انجمن صنفی شرکتهای خدمات خدمات پس از فروش خودرو، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با اشاره به انتظارت حوزه خدمات پس از فروش از وزیر پیشنهادی وزارت صمت اظهار داشت: فعالان حوزه خدمات پس از فروش با نیروهای صنعتی متفاوت هستند و این امر به دلیل جنس فعالیت و ارتباط نزدیک بخش خدمات با مردم است از این رو انتظار می رود مدیرانی در این حوزه بکار گرفته شوند که درد مردم را احساس کند.

عباسعلی غیاثی افزود: امید است در صورتی که دکتر رحمانی رای اعتماد مجلس را کسب کنند در حوزه خدمات پس از فروش دخالت و نظارتی بیشتری نموده و ارتباط نزدیک تری را با مدیران این حوزه برقرار نمایند.

وی همچنین با اشاره به مشکلات تامین قطعات به عنوان مهمترین معضل حوزه خدمات پس از فروش ، تصریح کرد : کمبود قطعه همواره یکی از معضلات حوزه خدمات پس از فروش و مراجعه کنندگان برای دریافت خدمات بوده است از این رو انتظار می رود "دکتر رحمانی " در صورت حضور در پست وزارت وزارت ، مشکل ارز قطعات و مسائل مربوط به تامین در این حوزه را حل نمایند .

 

انجمن خدمات پس از فروش


دبیر انجمن شرکتهای خدمات خدمات پس از فروش خودرو وی در ادامه احیای شورای سیاست گذاری خودرو را اقدامی مهم از سوی وزیر جدید صمت دانست و خاطر نشان کرد : انتظار می رود وزیر جدید وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، شورای سیاست گذاری خودرو را احیا کنند متاسفانه در دولت دوازدهم موضوع شورای سیاست گذاری خودرو به حاشیه رفت و جلسات بسیار کمی برگزار شد در حالی که در زمان وزیر صمت دولت یازدهم جلسات بیشتری برگزار و مسائل و مشکلات صنعت خودرو در این جلسات به خوبی منعکس و با ارائه راهکارهایی از سوی اعضا ، دستوراتی توسط وزیر صادر می گردید که متاسفانه در دوران دکتر شریعتمداری چنین موضوعی تقریبا کمرنگ شد.

غیاثی همچنین با اشاره واگذاری وظیفه صدور مجوز و ساماندهی فعالیت تمام شرکت‌های امداد خودرویی، به وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد : بر این اساس دستورالعملی برای فعالیت امداد خودروها تدوین و به وزارت صمت ارائه شده است که انتظار می رود در صورت کسب تصدی پست وزارت توسط "دکتر رحمانی "این دستورالعمل جدی گرفته و نسبت به تصویب آن اقدام نمایند تا امداد خودروها از این بی سرو سامانی نجات پیدا کند چرا در این حوزه معضل و مشکل زیاد است و شرکتهای امدادی و امدادگران از آشفتگی و بلاتکلیفی زیادی رنج می برند و این موضوع باید حتما جزء دغدغه های وزیر متصدی وزارت صمت بوده و دنبال شود.

وی در ادامه با توجه به گزینه معرفی شده برای وزار صمت گفت : وزیر پیشنهادی وزارت صمت مهره خوبی برای وزارت صنعت ، معدن و تجارت است و در صورت کسب رای اعتماد مجلس می تواند کشتی به گل نشسته صنعت را نجات دهد.

دبیر انجمن صنفی شرکتهای خدمات خدمات پس از فروش خودرو در پایان خاطرنشان کرد: اگر چه شرایط فعلی کشور در مجموع شرایط خوبی نیست اما به نظر می رسد دکتر رحمانی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صمت می تواند در حوزه خدمات موثر واقع شود.

کد خبر 104309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha