واکنش وزارت صنعت به خبر اعلام قیمت های جدید خودرو

پرشین خودرو: پس از انتشار خبری در یکی از خبرگزاری ها به نقل از معاون وزیر صنعت مبنی بر اعلام قیمت های جدید خودرو در اوایل هفته آینده، وزارت صنعت به این خبر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه ای خطاب به خبرنگاران، اهالی رسانه و مسئولان اعلام کرد:

پیرو انتشار اخباری مبنی بر گران شدن قیمت خودرو داخلی، بدین وسیله به اطلاع می‌رساند تاکنون هیچ گونه تصمیمی مبنی بر تغییر قیمت از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اتخاذ نشده است و لطفا برای حفظ آرامش روانی مردم و بازار از هرگونه گمانه زنی احتمالی پرهیز شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: طبیعتا وزارت صمت بر اساس پیشنهادات احتمالی در موعد مقرر تصمیمات لازم را اتخاذ و اعلام خواهد کرد.

همچنین مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار در خصوص قیمت خودرو خاطرنشان کرد: وزیر صمت الزام کرده است که بسته ای برای قیمت خودرو تنظیم و باید خدمات پس از فروش و ارتقای کیفیت خودرو نیز در آن دیده شود و موضوع قیمت هم در کنار آن پرداخته خواهد شد که هنوز بسته مصوب نشده و در حال طرح در کارگروه های کارشناسی است.

کد خبر 105320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha