مرسدس بنز رکورد شاسی بلندهای نوربرگ رینگ را به نام خود کرد + ویدئو

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی مرسدس بنز با خودروی شاسی بلند اسپرت خود به جهنم سبز آلمان، یعنی پیست نوربرگ رینگ آلمان رفته و موفق به ثبت یک رکورد جدید شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پیش از پرداختن به موضوع اصلی، لازم به یادآوری است که ماه گذشته شرکت خودروسازی مرسدس بنز اتومبیل چهار درب سوپراسپرت خود را به پیست نوربرگ رینگ آلمان برده و موفق شده است با ثبت زمان 7 دقیقه و 25 ثانیه و 41 صدم ثانیه، رکورد سریع‌ترین خودروی چهاردرب پیست نوربرگ رینگ آلمان را به نام خود ثبت کند و بالاتر از خودروی آلفارومئو جولیا Quadrifoglio با زمان 7 دقیقه و 32 ثانیه قرار گیرد، اما حالا این خودروساز آلمانی با خودروی شاسی بلند AMG GLC 63 S به پیست نوربرگ رینگ رفته و بار دیگر موفق به ثبت یک رکورد جدید شده است، اما در بین خودروهای شاسی بلند که در ادامه بیشتر از آن صحبت خواهیم کرد.

خودروی شاسی بلند مرسدس AMG GLC 63 S موفق شده است با ثبت زمان 7 دقیقه و 49 ثانیه و 36 صدم ثانیه، لقب پادشاه خودروهای شاسی بلند پیست نوربرگ رینگ آلمان را به نام خود ثبت کند. این خودرو توسط "مارکوس هوف‌باور" هدایت شده و در اولین تلاش خود موفق به ثبت یک رکورد جدید در کارنامه مرسدس بنز، آن هم در پیست معروف نوربرگ رینگ آلمان شده است.

 



لازم به ذکر است که رکورد قبلی پیست نوربرگ رینگ آلمان با زمان 7 دقیقه و 51 ثانیه و 7 دهم ثانیه به نام "آلفارومئو استلویو Quadrifoglio" ثبت شده است و قبل از آن هم رکورد سرعت در اختیار "پورشه کاین توربو" با زمان 7 دقیقه و 59 ثانیه و 74 صدم ثانیه بوده است که حالا خودروی شاسی بلند "مرسدس AMG GLC 63 S" در جایگاه بالاتر از این خودرو قرار گرتفه است.

در پایان بد نیست بدانید که خودروی مذکور از موتور 4 لیتری هشت سیلندر توربوشارژر نیرو میگیرد که خروجی قدرت آن برابر با 503 اسب بخار بوده و می تواند گشتاور خروجی 700 نیوتن متری داشته باشد که با استفاده از این نیرو می توان به سقف سرعت 250 کیلومتر برساعت با محدود کننده الکترونیکی و همچنین شتاب صفر تا صد 3.8 ثانیه دست پیدا کرد، ولی خب نباید این موضوع را نادیده گرفت که برای داشتن سریع ترین خودروی شاسی بلند پیست نوربرگ رینگ، لازم است که مشتریان هزینه 105 هزار و 117 دلاری پرداخت کنند.


 

کد خبر 105974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha