قائم مقام صنعت خودرو آذربایجان: نمی خواهید، انصراف دهید!

پرشین خودرو: در حالیکه پیش تر قائم مقام شرکت صنعت خودرو آذربایجان از 6 هزار پیش فروش خودرو ام.جی و تامین 10 برابر قطعه برای این تعداد پیش فروش خودرو سخن گفته بود اما امروز به برخی خریداران پیشنهاد انصراف از خرید می دهد!

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تیرماه امسال قائم مقام شرکت صنعت خودرو آذربایجان در جمع خبرنگاران اعلام کرد که "شریک خارجی ما به عنوان یک سرمایه گذار در بازار خودروی داخلی ورود کرده است لذا از بابت تحریم ها محدودیتی نخواهیم داشت."

فریبرز زارعی در همان زمان افزود: در شرایط کنونی که برای 6 هزار دستگاه محصول ام.جی360 پیش فروش انجام داده ایم تا 10 برابر آن موجودی قطعه داریم بنابراین محدودیتی برای تولید و یا خدمات پس از فروش نداریم.

 



حال که کمتر از 5 ماه از این اظهار نظر آقای قائم مقام می گذرد ابتدا خبر خروج ام.جی از ایران را می شنویم، سپس عدم تولید حتی یک دستگاه ام.جی 360 طی مهرماه امسال در کارخانه صنعت خودرو آذربایجان رسانه ای می شود و اکنون پیشنهاد انصراف از خرید به مشتریانی که 2 ماه از موعد تحویل خودروی آنها گذشته است و یا اینکه تا پایان سال جاری برای تحویل خودروی خود صبر کنند!

آقای قائم مقام ما یادمان نرفته است و شما هم فراموش نکنید که در تیرماه امسال وعده دادید که "مانعی برای عمل به تعهدات و تحویل به موقع خودرو به مشتریان ندارید" و همچنین "سرمایه گذاری مستقیم شریک خارجی مانع تاثیر تحریم ها بر شرکت صنعت خودرو آذربایجان شده است"!

آقای قائم مقام، به راستی آن زمان واقعا تا 10 برابر پیش فروش انجام شده موجودی قطعه برای تولید خودروهای ام.جی وجود داشت؟ از شریک تجاری شما یعنی سایک موتور، تضمین های لازم برای حضوری قدرتمند و همراه با سرمایه گذاری اخذ شده بود؟ یا اینکه متاسفانه صرفا با هدف برد تبلیغاتی برای شرکت صنعت خودرو آذربایجان این سخنان بیان شده بود!

خواسته ما، خریداران خودروهای ام.جی و مردم فهیم کشور فقط روراست بودن و صداقت در کلام و عمل تمام مدیران صنعت خودروسازی است و بس!


ناگفته نماند به تازگی و در فضای مجازی شاهد ورود قطعات محصولات ام.جی به کارخانه صنعت خودرو آذربایجان بودیم و امیدواریم که در ادامه فعالیت های جاری این شرکت خودروسازی، هر چه زودتر شاهد تحقق تعهدات ثبت نام کنندگان محصولات ام.جی360 باشیم.

کد خبر 106759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha