خودروسازان آلمانی با یکدیگر همکاری می کنند!

پرشین خودرو: برای پیشرفت و فعالیت در بازارهای بزرگ جهانی بویژه آمریکا، اتحاد غیرمستقیم میان دو خودروساز همیشه رقیب آلمانی یعنی دایملر و بی ام و شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، گفتن این موضوع سخت و باور آن سخت تر خواهد بود، اما در روزهای گذشته مقامات دو کمپانی خودروسازی "دایملر" و "بی ام و" چراغ سبز همکاری خود را برای فعالیت اصلی و گسترده در خاک آمریکا نشان داده‌اند و قرار است که سرمایه گذاری مشترک آنان از اوایل 2019 میلادی به طور رسمی آغاز شود.

البته ناگفته نماند که همکاری میان "دایملر" و "بی ام و" تنها برای سرویس‌ها و خدمات رسانی مبتنی بر سیستم حمل و نقل از جمله شرکت تاکسیرانی، سرویس‌های اشتراک گذاری اتومبیل، ایستگاه های شارژ، پارکینگ و... خواهد بود و این دو کمپانی خودروساز آلمانی به هیچ وجه در زمینه طراحی و توسعه اتومبیل با یکدیگر همکاری نخواهند کرد و همچنان رقیب یکدیگر در زمینه تولید و فروش اتومبیل در بازارهای جهانی به شمار خواهند آمد.

 



هر دو کمپانی خودروسازی "دایملر" و "بی ام و" به توافق سرمایه گذاری 50 درصدی رسیده‌اند و قرار است که دفتر مرکزی همکاری آنان در پایتخت کشور آلمان، یعنی شهر برلین باشد و چشم انداز آنان فعالیت در 31 شهر بزرگ بین المللی بویژه شهرهای آمریکا و استفاده از 20 هزار وسیله نقلیه مختلف باشد که در سرویس‌های مختلف حمل و نقل از جمله سرویس‌های تاکسیرانی خواهد بود.

پیرو این موضوع کمپانی خودروسازی دایملر در بیانه خود اعلام کرد که همکاری میان "دایملر" و "بی ام و" می‌تواند یک تجربه منحصربه فرد برای مصرف کنندگان و مشتریان اختصاصی ما در سراسر جهان فراهم کند تا کیفیت زندگی در کلان شهرها بهبود یابد.

کد خبر 107084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha