«دنا»ی تولیدی در آذربایجان به اوکراین می رود

پرشین خودرو: گروه صنعتی ایران خودرو با اخذ استاندارد های لازم برای حضور در بازارهای رقابتی، در گام اول، خودروی دنا تولیدی مشترك كارخانه ایران و جمهوری آذربایجان در نفت چاله را به بازار اواكراین صادر می كند.

به گزارش پرشین خودرو، سابینا نوبری مدیر منطقه اروپا، آسیا، ‌آمریكا و CIS ایران خودرو، با بیان مطلب فوق اظهار كرد: این گروه صنعتی با اخذ گواهینامه های جدید و استاندارد های لازم برای حضور در بازار رقابتی، فعالیت خود را با صادارت خودرو به صورت سی.بی.یو با امضای قراردادهای جدید از سایت آذربایجان از سر خواهد گرفت.

وی افزود: در فاز اول تعداد محدودی دنا و دنا پلاس وارد بازار اوکراین می شود و بعد از نیاز سنجی بازار و استقبال مردم از این محصولات، سایت آذربایجان آمادگی دارد که انواع محصولات موردنیاز بازار را تولید و راوانه بازار اوکراین کند.

نوبری با اشاره به این موضوع که بازار اوکراین در سال های اخیر رشد بسیار خوبی را تجربه کرده است، گفت: در سال های 2006 تا 2010 ایران خودرو با فروش بیش از 12 هزار دستگاه خودروی سمند در این بازار، حضور فعالی داشت.

 

دنا در آذربایجان


مدیر منطقه منطقه اروپا، آسیا، ‌آمریكا و CIS با اشاره به بازار بلاروس اظهار داشت: فروش خودروبه صورت اس كی دی به بازار بلاروس از برنامه های بعدی كارخانه مشترك ایران خودرو آذربایجان است وبه همین منظور رایزنی ها برای صادارت محصولات مشترک این كارخانه انجام خواهد شد.زیرا بازار بلاروس تنها بازار مقرون به صرفه برای ورود به بازار روسیه است.

اوکراین به دلیل نزدیکی به اروپا می تواند نقش برجسته ای برای حضور جمهوری اسلامی به قاره سبز داشته و یا به نوعی می تواند دروازه ورود كالاهای ایرانی به اروپا باشد.

کد خبر 109883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha