سود مشاركت و جریمه دیركرد مطابق قرارداد به خریداران پرداخت می شود

پرشین خودرو: معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: با افزایش تیراژ تولید، تحویل خودرو به مشتریان به روزانه بیش از هزارو پانصد دستگاه رسید.

به گزارش پرشین خودرو، مصطفی خان كرمی با اعلام این خبر گفت: با افزایش تولید و تحویل خودرو تعداد تعهدات معوق ایران خودرو به مشتریان تا پایان سال كاهش خواهد داشت.

وی با بیان این كه وضعیت تامین و تولید در خطوط ایران خودرو روز به روز رونق بیشتری می گیرد گفت: با تامین قطعات كسری، تعداد خودروهای ناقص نیز در حال تكمیل و تحویل به مشتریان است.

خان كرمی افزود: انجام تعهدات به مشتریان و تحویل خودروهای معوق در اولویت ایران خودرو است و تعهدات در ماه های آینده به روز خواهد شد.

معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو خاطر نشان ساخت: با بهبود روند تامین و تولید، ان شاءالله گروه صنعتی ایران خودرو تاپایان سال جاری به اهداف مورد نظر در تولید دست خواهد یافت.

وی ضمن قدردانی از مشتریان وفادار و همراه بابت تاخیرهای ناخواسته و تحمیلی در تحویل خودروها عذرخواهی كردو گفت: با پرداخت سود مشاركت و جریمه دیركرد مطابق قرارداد به دنبال جلب حداكثری رضایت مشتریان هستیم.

کد خبر 110155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha