پژو 508 اسپرت پلاگین هیبریدی در راه است + تصاویر

پرشین خودرو: پژو با معرفی کانسپت 508 اسپرت هیبریدی، حضور خود در نمایشگاه بین المللی ژنو 2019 را تایید می کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی پژو اعلام کرده که قصد دارد نسل جدید پژو 508 سایز متوسط خود را با معرفی یک خودروی کانسپت جدید اسپرت مخلوط کرده و یک ماشین خارق العاده به همراه یک موتور الکتریکی دوگانه و یک پیشرانه احتراق داخلی آماده کند. ماموریت جدید در ژوئن سال 2018 آغاز شده و قرار است نتیجه آن یک ماشین فوق العاده از پژو با الگوبرداری از کانسپت جدید این شرکت باشد که طیف وسیعی از مدل های جدید را در بر خواهد گرفت.

 

پژو508 پلاگین هیبرید



دیدن کانسپت جدید پژو همانند تماشای کهکشان راه شیری می تواند جذاب و زیبا باشد و طراحی این خودروی کانسپت می تواند تماشاچیان را ساعت ها به دیدن خود وادار کند. این خودرو قرار است که یک موتور بنزینی توربوشارژر چهار سیلندر با حجم 1.6 لیتری و خروجی قدرت 197 اسب بخاری در کنار موتور الکتریکی دوگانه داشته باشد.

 

پژو508 پلاگین هیبرید



این پیشرانه درون سوز بنزینی در حالی به کمک اتومبیل خواهد آمد که موتور الکتریکی نصب شده بر روی محور جلو خروجی قدرت 107 اسب بخاری وهمچنین موتور الکتریکی نصب شده بر روی محور عقب اتومبیل خروجی قدرت 201 اسب بخاری خواهد داشت و شرکت پژو ادعا می کند که ترکیب تمامی نیروهای تولیدی توسط سیستم محرک اتومبیل به مرز 505 اسب بخار خواهد رسید، ولی از آنجایی که استفاده ترکیبی از تمامی نیروهای تولیدی اتومبیل تمامی ظرفیت را ارائه نمی دهد، سیستم هیبریدی اتومبیل می تواند تمامی قدرت تولیدی را به چرخ ها منتقل نکند و برای کاهش مصرف سوخت و انرژی می تواند در حالت ترکیبی قدرت 400 اسب بخاری داشته باشد.

 

پژو508 پلاگین هیبرید



کمپانی خودروسازی پژو برای این خودرو به گشتاور 500 نیوتن متری اشاره کرده است که با هدایت آن به سمت چرخ ها می توان به شتاب 4.8 ثانیه و سقف سرعت 250 کیلومتر برساعت رسید، درحالی که بسته باتری 11.8 کیلووات ساعتی اتومبیل می تواند با یکبار شارژ کامل خود تا حداکثر محدوده 50 کیلومتری حرکت کند.

 

پژو508 پلاگین هیبرید



برای جدا شدن بیشتر از مدل های معمولی پژو 508، خودروی اسپرت جدید این شرکت از جلوپنجره فیبرکربنی، قاب فیبرکربنی آینه های جانبی و همچنین از یک سپر کاملا جدید به همراه قسمت های اصلاح شده آیرودینامیک اتومبیل استفاده کرده است و بر روی چرخ های اتومبیل رینگ های جدید 20 اینچی قرار خواهد گرفت که پهنای آن در جلو حدود 24 میلی متر و در عقب حدود 12 میلی متر افزایش پیدا کرده است. در داخل کابین هم روکش های چرمی آلکانتارا به همراه قطعات فیبرکربنی استفاده شده است.

 

پژو508 پلاگین هیبرید



پژو انتظار دارد که نسخه نهایی و آماده برای تولید این خودرو تا پایان سال 2020 میلادی آماده شود، اما قبل از آن معرفی رسمی و نمایش عمومی خود را در نمایشگاه بین المللی ژنو 2019 و در تاریخ 5 مارس تجربه خواهد کرد.

 

پژو508 پلاگین هیبرید

 

کد خبر 110930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha