کد خبر 112698
۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
BYD در یک روز 9 خودروی جدید معرفی می کند

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی BYD در محدوده زمانی نزدیک به هم، 9 مدل خودروی جدید معرفی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تقریبا دیده نشده است که در یک روز به طور همزمان، یک شرکت خودروسازی حدود 9 مدل خودروی جدید و آماده برای تولید معرفی کند، اما "بی وای دی" این کار را انجام داده و طبق ادعای منابع خبری، این خودروساز بزرگ جهانی تصمیم دارد در فواصل زمانی بسیار کوتاه نزدیک به 9 مدل خودروی جدید با قیمت پایه 79 هزار و 900 یوان راه اندازی کند.

در لیست بزرگ "بی وای دی" به طور کلی 3 مدل خودروی درون سوز، 3 مدل خودروی اسپرت سری DM و همچنین 3 مدل خودروی الکتریکی دیده می شود که در واقع از بین خودروهای الکتریکی این شرکت، یکی از آنان همین حالا سفارشات خود را دریافت می کند و آن هم خودروی "بی وای دی Qin الکتریکی" خواهد بود که ثبت سفارش آن با حداقل قیمت 190 هزار یوان الی 200 هزار یوان انجام می شود.

اول از همه 3 مدل خودروی بنزینی شرکت خودروسازی "بی وای دی" به ترتیب شاسی بلند "تانگ 6 سرنشین"، "Qin پرو" و همچنین خودروی شاسی بلند "سانگ مکس" خواهد بود که محدوده قیمت آنان بین 79 هزار و 900 یوان الی 159 هزار و 900 یوان تعیین شده است.

سه مدل خودروی اسپرت سری DM در واقع همان خودروهای بنزینی هستند که در بالا به آنان اشاره کردیم، اما با دریافت بسته اسپرت DM ظاهر جذاب تری به خود گرفته اند و همین موضوع باعث شده تا محدوده قیمت آنان بیشتر شود و لازم است که مشتریان برای داشتن یکی از آنان بر روی محدوده قیمت 136 هزار و 900 یوان الی 279 هزار و 900 یوان سرمایه گذاری کنند.

خودروهای الکتریکی لیست هم 3 مدل هستند که یکی از آنان در حال حاضر سفارش دریافت می کند و در بالا به آن اشاره کردیم، اما دو مدل دیگر به ترتیب خودروهای "تانگ الکتریکی" و " یوان EV535" خواهند بود که محدوده قیمت آنان بین 109 هزار و 900 یوان الی 359 هزار و 900 یوان تعیین شده است.

کد خبر 112698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha