گران‌ترین نرخ بیمه در امریکا برای کدام خودروهاست +اسامی خودروها

پرشین خودرو: بیمه اتومبیل به ندرت یک موضوع سرگرم کننده و هیجان انگیز است، زیرا بیشتر مردم به هزینه بالای زمان پرداخت آن فکر می‌ کنند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بیمه اتومبیل به ندرت یک موضوع سرگرم کننده و هیجان انگیز است، زیرا اکثر مردم به هزینه بالای زمان پرداخت آن فکر می‌کنند و یا در شرایطی بدتر، زمانی که درگیر یک حادثه رانندگی شوند، بیمه اتومبیل اولین چیزی است که به ذهنشان خطور می‌کند، به همین دلیل واژه "بیمه" چندان برای مخاطبان سرگرم کننده نخواهد بود، اما امروز پرشین خودرو به یک موضوع متفاوت خواهد پرداخت و آن هم لیست گران‌ترین نرخ بیمه در ایالات متحده آمریکا خواهد بود که هرساله توسط وبسایت "Insur" اعلام می‌شود و در ادامه سعی داریم مروری کلی بر روی 10 خودروی فعال در آمریکا با بیشترین نرخ بیمه داشته باشیم.

 

مرسدس


10- مرسدس بنز S560 4MATIC
یکی از دارندگان گران ترین نرخ بیمه در ایالات متحده آمریکا یا به نوعی دارنده ارزان ترین نرخ بیمه در این لیست، مرسدس بنز S560 4MATIC خواهد بود که مشتریان برای داشتن یکی از آنان نیاز به پرداخت هزینه 105 هزار دلاری دارند، این درحالیست که سالیانه نیاز به پرداخت هزینه 3514 دلاری خواهد بود تا ماشین شما بیمه نامه دریافت کند.

 

مرسدس



9- مرسدس AMG SL 63
قیمت پایه این نسخه از 155 هزار دلار آغاز می شود و مشتریان با خرید این اتومبیل می توانند تمامی چیزهایی که نیاز دارند را دریافت کنند. از سقف روباز و طراحی لوکس و لاکچری در داخل و خارج کابین گرفته تا خروجی قدرت 577 اسب بخاری اتومبیل که نوید شتاب و سرعت عالی به مشتریان خود می دهد، اما باید توجه داشت که بهای 3549 دلاری بابت بیمه سالیانه اتومبیل آن را در بین گران ترین نرخ بیمه در آمریکا قرار داده است.

 

مرسدس


8- مرسدس AMG S65
محصولات آلمانی بویژه محصولات مرسدس بنز که در ادامه لیست بیشتر با آنان برخورد خواهیم داشت، جزو محبوب ترین خودروهای لوکس و قدرتمند بازار آمریکا هستند و به همین دلیل است که بیشتر از همه در معرض سرقت قرار می گیرند، به همین دلیل شرکت های بیمه در آمریکا برای اینکه ماشین های لوکس آلمانی را تضمین کنند، هزینه های کلانی از مشتریان آنان دریافت خواهند کرد، همچون مرسدس AMG S65 که برای بیمه کردن این خودروی گران قیمت آلمانی با قیمت پایه 233 هزار دلار، نیاز به پرداخت حق بیمه 3585 دلاری برای هرسال خواهد بود.

 

بی‌ام‌و



7- بی ام و i8
خودروی اسپرت پلاگین هیبریدی "بی ام و" با قیمت پایه 147 هزار دلاری به مشتریان آمریکایی عرضه می شود و مشتریان این خودرو برای اینکه از خطراتی همچون تصادف و یا دزدی آرامش خاطر داشته باشد، سالیانه باید هزینه بالای 3603 دلاری پرداخت کنند.

 

بی‌ام‌و



6- بی ام و M760I xDrive
علاوه بر خودروی اسپرت بی ام و i8، نسخه اسپرت لوکس ترین محصول سواری بی ام و، یعنی بی ام و M760i نیز در لیست گران ترین حق بیمه پرداختی در ایالات متحده آمریکا قرار می گیرد و با در نظر داشتن قیمت پایه حدودا 157 هزار دلاری، مشتریان این خودرو سالیانه باید هزینه 3705 دلاری برای بیمه پرداخت کنند.

 

مرسدس



5- مرسدس AMG GT R
خودروی سوپراسپرت سبز پوش مرسدس بنز هم یکی دیگر از خودروهای حاضر در این لیست خواهد بود. برای خرید این اتومبیل 577 اسب بخاری نیاز است که مشتریان هزینه پایه 160 هزار دلاری پرداخت کنند، اما اگر تصمیم به استفاده چند ساله از این خودرو دارند، باید به فکر بیمه سالیانه 3751 دلاری آن هم باشند.

 

پورشه



4- پورشه پانامرا
اگر لیست ما شامل 20 خودرو می شد، در جایگاه 11 این لیست خودروی پورشه 911 GT3 RS را خواهیم داشت، اما با محدود کردن این لیست به 10 خودروی گران قیمت بازار آمریکا با بیشترین نرخ بیمه، تنها شاهد 1 نماینده از شرکت خودروسازی پورشه در لیست خواهیم بود و آن هم به نام خودروی لوکس شوتینگ بریک استوتگارتی، یعنی پورشه پانامرا خواهد بود که سالیانه حق بیمه آن معادل 3887 دلار خواهد بود.

 

میباخ



3- مرسدس بنز میباخ S650
با معرفی مرسدس بنز میباخ S650، پرونده خودروهای آلمانی در لیست گران ترین نرخ بیمه در ایالات متحده آمریکا بسته خواهد شد و گزینه های بعدی به نام خودروهای ژاپنی و فرانسوی تمام خواهد شد. گفتنی است که مشتریان می توانند با پرداخت هزینه پایه 200 هزار دلاری صاحب لوکس ترین محصول حال حاضر شرکت خودروسازی مرسدس بنز شود که سالیانه 3917 دلار هزینه بیمه به پای شما خواهد نوشت.

 

نیسان



2- نیسان GT-R
خودروی ژاپنی که در بخش قبل به آن اشاره کردیم، گودزیلای صنعت خودروسازی یعنی نیسان GT-R خواهد بود که مشتریان با قیمت پایه 100 هزار دلاری می توانند صاحب آن شوند، اما بیمه این خودرو در بازار ایالات متحده آمریکا گران‌تر از هر خودروی سوپراسپرت دیگری برای مشتریان خواهد بود و هزینه بیمه آن به طور سالیانه معادل 3941 دلار تعیین شده است.

 

بوگاتی


1- بوگاتی شیرون اسپرت 110 Ans
با یک فاصله سرسام آور، بدون شک خودروی بوگاتی شیرون در مدل اسپرت 110 Ans دارای بیشترین هزینه بیمه در ایالات متحده آمریکا خواهد بود و علاوه بر هزینه پایه 3 میلیون و 600 هزار دلاری، نیاز است که مشتریان برای هرماه بیمه این خودرو هزینه 4188 دلاری پرداخت کنند. درست فهمیدید، هزینه بیمه ماهیانه اتومبیل 4188 دلار خواهد بود و همین موضوع باعث می شود تا بیمه سالیانه اتومبیل به رقم سرسام آور 50 هزار و 251 دلار برسد و با فاصله بسیار زیاد، گران ترین نرخ بیمه را در بازار ایالات متحده آمریکا داشته باشد!.

کد خبر 113353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha