کد خبر 113390
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
جیلی امگرند پلاگین هیبریدی از راه رسید

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی جیلی در روز گذشته، نسخه پلاگین هیبریدی از جیلی امگرند GL را به بازار عرضه کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، توسعه وسایل نقلیه الکتریکی و همچنین پلاگین هیبریدی به طور جدی از سوی جیلی دنبال می شود و این خودروساز چینی آخرین دستاورد وابسته به سیستم های محرک الکتریکی خود را در روز گذشته به بازار عرضه کرده است و مشتریان می توانند با پرداخت هزینه 148 هزار و 800 یوان نسخه های پایه اتومبیل و همچنین با پرداخت هزینه 158 هزار و 800 یوان صاحب نسخه فول آپشن جیلی امگرند GL پلاگین هیبریدی شوند و همچنین رقیبی سرسخت برای خودروی "بی وای دی Qin Pro" خواهد بود که در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

 



با خرید این خودرو، مشتریان یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی نصیبشان خواهد شد که متشکل از یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر بوده و نیروی آن توسط یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک 7DCTH به سمت چرخ ها ارسال خواهد شد. گفتنی است که این سیستم محرک توسط یک موتور الکتریکی حمایت خواهد شد که در مجموع خروجی قدرت 255 اسب بخاری و گشتاور 415 نیوتن متری بدست آمده و تبدیل به شتاب صفر تا صد 7.28 ثانیه در حالت ترکیبی خواهد شد. این وسیله نقلیه در حالت تمام الکتریکی قادر به طی کردن 66 کیلومتر خواهد بود و با تخلیه کامل باتری ها می توان در عرض تنها 1.5 ساعت ظرفیت باتری های اتومبیل را کاملا شارژ کرد.

 



از امکانات این خودرو می توان به سیستم شارژ بی سیم تلفن همراه، سیستم کروز کنترل انطباقی، سیستم ترمز خودکار، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم ESP نسل 9 شرکت بوش و برخی دیگر از سیستم های ایمنی استاندارد اتومبیل های امروزی اشاره داشت که خودروی پلاگین هیبریدی جیلی امگرند GL را برای مشتریان ارزشمند خواهد کرد.

 

ترجمه: سجاد حیدری
 

کد خبر 113390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha