پیکاپ تسلا تا 3 ماه آینده معرفی می شود

پرشین خودرو: ایلان ماسک، رئیس اجرایی کمپانی خودروسازی تسلا می گوید که اولین خودروی پیکاپ الکتریکی آن طی 2 الی 3 ماه آینده رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مدت هاست که می دانیم شرکت خودروسازی تسلا در حال کار بر روی یک خودروی پیکاپ تمام الکتریکی است تا خودروی "ریویان R1T" به عنوان یک خودروی پیکاپ تمام الکتریکی در بازار یکه تاز نباشد. حال ایلان ماسک با تقدیر از صبر مشتریان خود اعلام کرد که جزییات نهایی پیکاپ تمام الکتریکی خود را طی 2 یا 3 ماه آینده منتشر خواهد شد، هرچند این انتظار وجود دارد که خودروی پیکاپ تمام الکتریکی ایلان ماسک در اولین حضور خود یک نسخه کانسپت بوده و در سال های آینده نسخه نهایی آن با تغییراتی بیشتر راه اندازی خواهد شد.


در حال حاضر شرکت خودروسازی تسلا یک تصویر پیش نمایش از خودروی پیکاپ تمام الکتریکی خود منتشر کرده است که در تاریکی می توانید شاهد خطوط نورانی چراغ های آن باشید، ولی خب هیچگونه جزییاتی از طراحی اتومبیل دستگیرمان نخواهد شد و ناچار به صبر بیشتر برای معرفی رسمی پیکاپ تمام الکتریکی شرکت خودروسازی تسلا هستیم، اما پیشاپیش می توانیم انتظار یک چهره خوب و پیشرفته را از تسلا همانند دیگر محصولات فعلی این شرکت داشته باشیم.

 

پیکاپ تسلا

 


در ماه ژوئن امسال مشخص شد که خودروی پیکاپ تمام الکتریکی تسلا قیمتی کمتر از 50 هزار دلار خواهد داشت و رفتاری همانند پورشه 911 دارد.

 

هر دو اظهارات جسورانه است و می دانیم که این خودروی پیکاپ کمتر از 6 صندلی ندارد و ظرفیت بکسل آن به چیزی حدود 136 هزار کیلوگرم خواهد رسید که یک رقم بسیار فوق العاده خواهد بود. در خصوص میزان کارایی اتومبیل هم گفته می شود که با یکبار شارژ کامل باتری های اتومبیل بسته به انتخاب خودرو و ظرفیت انتخابی، پیکاپ تسلا می تواند بین 645 الی 800 کیلومتر برد مفید داشته باشد که برای تایید آن باید تا معرفی رسمی خودرو صبر کنیم.

کد خبر 115493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha