کد خبر 117255
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
لکسوس کاملا الکتریکی در راه است + عکس

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی لکسوس با انتشار یک تصویر پیش نمایش، خبر از آمدن یک خودروی کاملا الکتریکی به مشتریان خود می دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی توکیو ژاپن، قرار است شرکت خودروسازی لکسوس جدیدترین ساخته خود را در قالب یک خودروی تمام الکتریکی معرفی کند. این نمایشگاه 2 روز اول برای رسانه ها باز شده و سپس به روی عموم باز خواهد شد و در این بین شرکت خودروسازی لکسوس قصد دارد تا یک خودروی تمام الکتریکی معرفی کند، هرچند این خودرو همچنان یک طرح کانسپت است و شرکت خودروسازی لکسوس زمان می خواهد تا خودروی الکتریکی احتمالا سایز کوچک خود را به سرانجام برساند.

باتوجه به تصویر پیش نمایش، می توانیم طراحی نسل بعد و چشم انداز آینده لکسوس برای طراحی محصولات خود را بر روی چهره این اتومبیل شاهد باشیم و بدون شک در صورت نتیجه گرفتن این طراحی و تایید آن برای تولید، می تواند مشتریان قابل توجهی به سمت لکسوس جذب کند، هرچند نباید ابعاد و اندازه این اتومبیل را فراموش کرد و به نظر می رسد که شرکت خودروسازی لکسوس با الگو گرفتن از طرح کانسپت 4 سال پیش خود یعنی LF-SA، تازه ترین خودروی تمام الکتریکی خود را طراحی کرده و قصد توسعه آن با همان ابعاد و اندازه را خواهد داشت.

 

لکسوس



در این صورت با یک خودروی هاچ بک بسیار کوچک شهری با گنجایش 4 سرنشین طرف خواهیم بود که تنها مناسب استفاده در شهر بوده و باتوجه به یدک کشیدن نام لکسوس، به نظر نمی رسد که با یک قیمت اقتصادی در اختیار مشتریان قرار گیرد، ولی می توان انتظار داشت که این خودرو جدیدترین فناوری های صنعت خودروسازی بویژه نمایشگرهای هولوگرامی و پننل های کریستالی را در اختیار داشته باشد.

به هرحال نمی توان در رابطه با جزییات این خودرو صحبت کرد و تا معرفی رسمی آن هیچگونه اطلاعاتی از مشخصات اصلی منتشر نخواهد شد.

نمایشگاه بین المللی توکیو ژاپن از تاریخ 24 اکتبر کار خود را آغاز خواهد کرد و پس از معرفی رسمی این خودرو از سوی لکسوس جزییات بیشتر آن را در پرشین خودرو مورد بررسی قرار خواهیم داد.
 

کد خبر 117255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha