احتمال بازگشت هامر تا 2 سال آینده قوت گرفت

پرشین خودرو: هامر ممکن است تا 2 سال آینده به عنوان یک تولید کننده وسایل نقلیه تمام الکتریکی فعالیت خود را دوباره آغاز کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جنرال موتورز نزدیک به یک دهه می شود که شرکت خودروسازی هامر را به کلی تعطیل کرده است، اما شایعاتی جدید امکان احیا و بازگشت این خودروساز آمریکایی را مطرح می کند، اما نه با فعالیت سابق خود، بلکه به عنوان یک تولید کننده وسایل نقلیه الکتریکی از سال 2021 میلادی و امکان تولید پیکاپ و شاسی بلندهای تمام الکتریکی.

 

هامر


براساس خبرهای بدست آمده، مدل های جدیدی در کارخانه مونتاژی این شرکت در دیترویت ساخته خواهد شد و پیش بینی می شود که تولید خودرو بار دیگر از اواخر سال 2021 میلادی و با سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری بار دیگر توسط شرکت خودروسازی هامر انجام شود. در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی در خصوص برنامه ریزی آینده برای هامر وجود دارد، اما گزارش ها نشان می دهد که این خودروساز آمریکای به تولید خودروهای خاص و پرمیوم مشغول خواهد شد.


رویترز می گوید که شرکت خودروسازی جنرال موتورز در حال برنامه ریزی برای تولید یک خودروی کراس اوور تمام الکتریکی از بین محصولات کادیلاک و همچنین تولید یک خودروی پیکاپ تمام الکتریکی برای برند GMC خواهد بود، با این حال اولین پیکاپ تمام الکتریکی جنرال موتورز در سال 2021 میلادی به بازار عرضه خواهد شد و یک منبع معتبر هم وجود دارد که می گوید در این بین نام "هامر" در دست بررسی است، هرچند هنوز تصمیم نهایی برای فعالیت مجدد این برند گرفته نشده است، اما بنابه گزارش ها اولین پیکاپ تمام الکتریکی این برند با نام "پروژه O" نام گذاری شده است!


منابع مدعی هستند که پس از طراحی و ساخت یک خودروی پیکاپ تمام الکتریکی، توسعه یک خودروی پیکاپ الکتریکی دیگر با عملکرد بالا در دستور کار قرار خواهد گرفت و قرار است که رقیبی برای فورد F-150 تمام الکتریکی باشد. البته این اطلاعات فعلا حدس و گمان است و سند قطعی برای تایید آنان وجود ندارد، با این وجود اطلاعات بیشتر به ما می گوید که پس از راه اندازی پیکاپ های تمام الکتریکی، طراحی و ساخت یک شاسی بلند الکتریکی برای عرضه در سال 2023 میلادی آغاز خواهد شد.

کد خبر 117438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha