جاه طلبی جیلی با معرفی شاسی بلند "آیکون" به تصویر کشیده شد

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی جیلی روز گذشته با معرفی یک خودروی شاسی بلند کاملا جدید و آینده نگر، جاه طلبی خود برای رسیدن به بازارهای بزرگ جهانی را به تصویر کشید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سال گذشته شرکت خودروسازی جیلی یک خودروی شاسی بلند ساب کامپکت تحت عنوان "آیکون" معرفی کرد و توانست توجه بسیاری از کارشناسان و مخاطبان حاضر در سمینار طراحی نانجینگ را به خود جلب کند. این خودروی شاسی بلند مفهومی یک طراحی آینده نگر داشت و برنامه ریزی جیلی برای رسیدن به بازارهای بزرگ جهانی را به تصویر می کشید و شرکت خودروسازی جیلی وعده داد که این خودرو در طرح کانسپت خلاصه نشده و سعی دارد تا آن را به یک خودروی واقعی تبدیل کند.

 

جیلی



حال روز گذشته کمپانی خودروسازی جیلی رسما از جدیدترین ساخته خود رونمایی کرد و آن هم نسخه نهایی شاسی بلند ساب کامپکت "آیکون" خواهد بود که طراحی اصولی نسخه کانسپت را حفظ کرده و حالا به حقیقت تبدیل کرده است.

 

جیلی



طراحی ظاهری اتومبیل، مهم ترین مولفه این خودرو و شاید مهم ترین عامل موفقیت آن در بازارهای بین المللی پس از عرضه خواهد بود که دارای پیچیدگی و ظرافت خاصی بوده و می تواند با تمامی اقشار جامعه ارتباطی مثبت برقرار کند. این خودرو درست همانند بسیاری از خودروهای نسل جدید خودروسازان بزرگ جهانی، چراغ های اصلی روشنایی خود را در اطراف سپر قرار داده است و در جایگاه اصلی چراغ های اتومبیل هم شاهد نصب یک چراغ نواری شکل LED به عنوان چراغ های مخصوص روز خواهیم بود.

 



باوجود معرفی رسمی، شرکت خودروسازی جیلی اطلاعات دقیقی از این خودرو منتشر نکرده است و تنها تصاویر رسمی آن را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است، اما گزارش های جدیدی به دست آمده است که این خودرو در ابعادی به طول 4350 میلی متر، عرض 1810 میلی متر، ارتفاع 1615 میلی متر و همچنین با فاصله بین دو محور 2640 میلی متری ساخته شده است و به احتمال زیاد یکی از گزینه های مولد قدرتی آن هم یک موتور توربوشارژر 1.5 لیتری خواهد بود، هرچند انتظار می رود که سیستم محرک پلاگین هیبریدی و یا سیستم محرک تمام الکتریکی برای این اتومبیل در نظر گرفته شود.

 

جیلی



جیلی می گوید که خودروی شاسی بلند ساب کامپکت "آیکون" از همان ابتدا برای فعالیت در بازارهای جهانی طراحی شده است و هدف آن آغاز یک دوره جدید تحرک هوشمند برای نسل جدیدی از کاربران خواهد بود، نسلی که نیاز به فناوری های پیشرفته با الهام از وسایل نقلیه آینده نگر خواهند داشت.

کد خبر 117851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha