«ردبول» در آسمان و جاذبه صفر «پیت استاپ» انجام می دهد! + ویدئو

پرشین خودرو: تیم فرمول 1 ردبول دارنده رکورد سریع‌ترین زمان پیت استاپ است که در واقع به زمان تعویض چرخ‌ها اطلاق می‌شود، حال این تیم به آسمان رفته تا یک کار خارق العاده انجام دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فارغ از سرعت بالا و جایزه های بزرگ مسابقات فرمول 1، بخش قابل توجهی از جذابیت مسابقات اتومبیلرانی فرمول 1 را می توانیم مدیون رکوردهای به ثبت رسیده در آن باشیم.

 

پیت استاپ



اما یک رکورد بیش از همه در مسابقات فرمول 1 مورد توجه قرار می گیرد و آن هم ثبت رکورد "پیت استاپ" خواهد بود که رکوردهای آن گاهی اوقات با اختلاف چند هزارم ثانیه به ثبت می رسد و در حال حاضر تیم فرمول 1 ردبول با ثبت زمان 1.82 ثانیه در مسابقات فرمول 1 برزیل چند هفته قبل بر روی ماشین "مکس ورشتپن" دارنده این رکورد است.

 

پیت استاپ



حال به نظر می رسد که تیم ردبول از پیت استاپ در مسابقات خسته شده است، به همین دلیل دست به انجام یک کار خارق العاده زده و برای تنوع هم که شده، به آسمان رفته و در جاذبه "صفر" اقدام به تعویض لاستیک ماشین فرمول 1 کرده اند. برای انجام این کار خارق العاده که می توانید فیلم آن را در ادامه شاهد باشید، تیم پیت استاپ فرمول 1 ردبول برای رسیدن به هدف خود ماشین مسابقه ای RB1 مدل 2005 خود را سوار بر یک فروند هواپیمای "ایلوشین Il-76 MDK" کرده و تا ارتفاع 33 هزار پایی بالا رفته اند. هدف از این کار هم رسیدن به زمان حدودا 20 ثانیه برای تعویض لاستیک های اتومبیل خواهد بود که می توانید در فیلم زیر جزییات آن را شاهد باشید.

کد خبر 118463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha