سنگین سازان «ولوو» و «ایسوزو» متحد می شوند!

پرشین خودرو: دو کمپانی تولید کننده وسایل نقلیه سنگین وزن ایسوزو و ولوو با ارائه طرح همکاری، در تلاش برای تشکیل اتحاد و همکاری استراتژیک با یکدیگر هستند.

ه گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در این تفاهم نامه، شاهد انتقال کامل مالکیت بخش ژاپنی "UD Trucks" به کمپانی خودروسازی "ایسوزو موتور" هستیم و دریافت این اعتبار برای ایسوزو تقریبا 2.3 میلیارد دلار خرج برداشته است، اما با انجام اینکار کمپانی خودروسازی "ایسوزو موتور" خواهد توانست مسیر پیشرفت وسایل نقلیه برقی و همچنین سیستم های کمک راننده محصولات خود را سرعت ببخشد.

پس در گام نخست این همکاری، ولوو قصد دارد مالکیت شرکت UD Trucks ژاپن را که از سال 2007 در اختیار ولوو است، برای حضور قدرتمندتر در بازار ژاپن در اختیار ایسوزو قرار دهد.

مدیر اجرایی بخش وسایل نقلیه سنگین وزن کمپانی ولوو می گوید که "گروه ولوو" و همچنین "ایسوزو موتور" رابطه نزدیک و مستقیمی با کامیون های متوسط در ژاپن دارند و همکاری ما براساس احترام متقابل و ارزش های مشترک خواهد بود. ما پتانسیل بزرگی برای گسترش همکاری های خود در حوزه فناوری، فروش، خدمات پس از فروش و سایر زمینه ها خواهیم داشت که به نفع مشتریان و شرکای تجاری ما هم خواهد بود. همکاران ما در سال های اخیر کار بزرگی برای بهبود عملکرد ما انجام داده اند و اتحاد فرصتی عالی برای ادامه فعالیت موفق ما خواهد بود.

 

ولوو



علاوه بر فروش جهانی محصولات، اتحاد استراتژیک این دو تولید کننده وسایل نقلیه سنگین وزن باعث خواهد شد تا در زمینه فناوری و همچنین حوزه های تخصصی همکاری بیشتری با یکدیگر داشته باشند و از تجارب یکدیگر استفاده بهتری کنند.

مدیرعامل کمپانی ایسوزو هم در خصوص همکاری با کمپانی ولوو می گوید که هر دو کمپانی اعتقاد شدیدی به فرصت های شغلی و پتانسیل هم افزایی بین یکدیگر دارند. همکاری ما به طور فعال در بهبود خدمات و تقویت رضایت مشتری و همچنین آماده کردن خود برای انقلاب لجستیکی آینده کمک خواهد کرد.
 

کد خبر 119067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha