فولکس واگن به فروش 250 هزار خودروی الکتریکی رسید

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی فولکس واگن بعد از 7 سال تولید و عرضه نسخه الکتریکی محصولات استاندارد خود همچون خودروی گلف، تازه به فروش 250 هزار خودرو دست پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در اواسط دسامبر سال 2019 میلادی، کمپانی خودروسازی فولکس واگن بعد از 7 سال تولید و عرضه خودروهای الکتریکی براساس محصولات استاندارد خود همچون گلف، موفق به فروش 250 هزارمین خودروی الکتریکی خود به یک مشتری در ولفسبورگ شد. این خودروساز آلمانی در سال 2019 میلادی موفق به فروش 70 هزار خودروی الکتریکی در بازار شده است و در سال 2018 میلادی این میزان فروش به تعداد 50 هزار دستگاه کاهش پیدا خواهد کرد و دلیل اصلی آن هم می تواند عدم اعتماد مشتریان به وسایل نقلیه تمام الکتریکی باشد که در سال های اخیر تقویت شده و به همین منظور در سال 2019 میلادی شاهد رشد فروش 20 هزار دستگاهی محصولات الکتریکی فولکس واگن نسبت به سال 2018 میلادی بوده ایم.


بازار اصلی فروش کمپانی خودروسازی فولکس واگن در کشورهای چین، نروژ، آلمان، ایالات متحده آمریکا و همچنین کشور انگلستان است و در طول 7 سال اخیر بلاخره موفق شد به فروش 250 هزار خودروی الکتریکی دست پیدا کند، هرچند شرایط برای فولکس واگن همینطور باقی نخواهد ماند و با راه اندازی و عرضه محصولات الکتریکی جدید این شرکت به مشتریان همچون خانواده ID، می توانیم یک جهش قابل توجه در فروش محصولات الکتریکی فولکس واگن را پیش بینی کنیم.

 

فولکس واگن برقی



عضو هیئت مدیره کمپانی خودروسازی فولکس واگن در زمینه بازاریابی و فروش محصولات این شرکت اعلام کرد، با تولید و تحویل 250 هزارمین وسیله نقلیه الکتریکی خود به مشتریان، کمپانی خودروسازی فولکس واگن در مسیر تحرک عاری از گازهای گلخانه ای قرار گرفته و به هدف اولیه خود رسیده است. مخصوصا وسایل نقلیه جدید ما از خانواده ID، پاسخی به چالش های پیش روی ما خواهد بود.

کمپین پیوستن کمپانی خودروسازی فولکس واگن به تولید کنندگان وسایل نقلیه تمام الکتریکی در سال 2013 میلادی و با راه اندازی فولکس واگن الکتریکی e-up شروع شد و بعد از آن در سال 2014 میلادی نسخه الکتریکی فولکس واگن گلف به جمع آنان پیوست، اما روند متوقف نشد و در سال های بعد کمپانی خودروسازی فولکس واگن نه به طور مستقیم، بلکه در قالب سیستم های محرک ترکیبی به ارائه پیشرانه های دوست دار محیط زیست به مشتریان خود پرداخت. درحال حاضر فولکس واگن گلف الکتریکی پرفروش ترین محصول الکتریکی این شرکت تا به امروز لقب گرفته است.

کد خبر 119464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha