کد خبر 119536
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
همایش عمومی دوچرخه‌سواری برگزار می‌شود

پرشین خودرو: مدیر حمل و نقل پاک شهرداری یزد از برگزاری صد و هشتاد و هفتمین دوره همایش عمومی دوچرخه‌سواری ویژه آقایان به مناسبت گرامیداشت یاد شهید سپهبد قاسم سلیمانی در یزد با حضور شهرداران کلانشهرها خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سعید شهریاری از برگزاری صد و هشتاد و هفتمین دوره همایش دوچرخه سواری ویژه آقایان به مناسبت گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در یزد خبر داد و اظهار کرد: این همایش فردا پنج شنبه 19 دی ماه از ساعت شش و نیم، از میدان آزادی به سمت مجموعه تاریخی امیرچقماق با حضور مهیمانان ویژه یزد برگزار می‌شود.


وی افزود: با توجه به همزمان شدن این همایش ملی با حضور شهرداران کلانشهرهای کشور در یزد، فردا پس از تجدید بیعت با شهدای گمنام مدفون در حسینیه امیرچقماق، مراسم آختتامیه و اهدای جوایز این همایش نیز با حضور میهمانان کشوری در زورخانه صاحب‌الزمان(عج) برگزار میشود.


این مسئول خاطرنشان کرد: دوچرخه‌سواران فردا با سربندهای مزین به عنوان «یا زهرا(س)» در این مراسم حاضر شده و خود را آماده عزاداری ایام فاطمیه می‌کنند.

شهریاری این همایش دوچرخه‌سواری را آغازگر هفته هوای پاک در 28 دی ماه اعلام کرد و گفت: این برنامه شروعی برای برگزاری برنامه‌های هفته هوای پاک در یزد نیز محسوب می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 119536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha