آلفارومئو جولیتا در بهار به آخر خط می رسد!

پرشین خودرو: در بهار پیش رو، به احتمال زیاد تولید خودروی هاچ بک آلفارومئو جولیتا به آخر خط خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در روزهای اخیر، چندین سایت ایتالیایی شایعاتی از شرایط تولید "آلفارومئو جولیتا" در کارخانه کاسینو منتشر کرده اند و اینکه میزان تولید این خودرو به دلیل تقاضای پایین خرید از سوی مشتریان کاهش پیدا کرده و روند نزولی خود را همچنان ادامه می دهد تا بازار شایعات پیرامون این خودرو داغ شود، تاجایی که گفته شده در بهار پیش رو، روند تولید آلفارومئو جولیتا به طور کامل متوقف شده و دیگر محصولی از آن ساخته نخواهد شد.

با توقف تولید آلفارومئو جولیتا، فضای بیشتری در کارخانه کاسینو آزاد خواهد شد و انتظار می رود که خودروی شاسی بلند جدید این شرکت که براساس خودروی "مازراتی لوانته" توسعه پیدا می کند، جایگزین هاچ بک آلفارومئو جولیتا در این کارخانه شود. البته در حال حاضر آلفارومئو در حال کار بر روی نسخه نهایی بوده و باید در آینده منتظر اطلاعات جدیدی از این خودرو باشیم.

 

آلفارومئو



آینده برای هاچ بک جمع و جور "آلفارومئو جولیتا" بسیار تاریک به نظر می رسد، زیرا آلفارومئو به طور کلی از بازاریابی و شرایط فروش این اتومبیل راضی نیست و به نظر نمی رسد که جایگزینی برای آن در نظر گرفته شود. در مقابل، کمپانی خودروسازی آلفارومئو سرمایه گذاری خود را بر روی شاسی بلند جدید Tonale متمرکز کرده است تا آن را به سرانجام برساند و به احتمال زیاد، خط تولید این خودرو جایگزین آلفارومئو جولیتا در کارخانه کاسینو خواهد شد.

باتوجه به برنامه ریزی های تولید، آلفارومئو قصد تولید یک خودروی شاسی بلند دیگر را تا سال 2022 میلادی دارد و قرار است که رقیبی در برابر آئودی Q2 و مرسدس بنز GLA در بازارهای اروپایی باشد. با انجام چنین کاری، شاید داشتن سه خودروی شاسی بلند اسپرت به این برند تاریخی ایتالیایی کمک کند تا بتواند در این بازار بزرگ با سرعت تغییر بسیار زیاد، همچنان فعالیت خود را ادامه دهد و قطعا جای تنفسی برای هاچ بک جمع و جور آلفارومئو جولیتا باقی نخواهد ماند.

در پایان بد نیست بدانید که خودروی آلفارومئو جولیتا برای اولین بار در سال 2010 میلادی راه اندازی شد و دو نسخه فیس لیفت آن در سال های 2014 و 2016 میلادی در دسترس مشتریان قرار گرفت. نسخه بروزرسانی شده این خودرو در سال 2019 وارد بازار شد، اما به نظر می رسد که بهار سال 2020 پایانی بر فعالیت 10 ساله این برند در بازارهای جهانی باشد.

کد خبر 120421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha