لندترک؛ پیکاپ پژو برای بازار کشورهای در حال توسعه + جزئیات

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی پژو برای کشورهای در حال توسعه، یک خودروی پیکاپ همه کاره با نام "Landtrek" معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پژو چندسالی می شود که در حال برنامه ریزی برای طراحی و ساخت یک خودروی پیکاپ اقتصادی برای بازارهای در حال توسعه است و حالا با رسیدن به نتیجه مطلوب، جدیدترین دستاورد خود را برای بازارهای نوظهور جهانی معرفی کرده است. این خودرو "لندترک" یا به انگلیسی "Landtrek" نامیده شده و اولین حضور خود را در بازار آمریکای لاتین وهمچنین کشورهای جنوب آفریقا تجربه خواهد کرد و پس از آن می توانیم شاهد راه اندازی و عرضه این محصول در سایر بازارهای در حال توسعه باشیم، پس نباید انتظار تولید و عرضه این خودرو در بازار کشورهای توسعه یافته و یا حتی بازارهای اروپایی را داشته باشیم.

 



این خودرو در کاربری های مختلف و به صورت "تک کابین" و "دوکابین" در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت و در نسخه پایه خود می تواند تا حداکثر 1 تن و در برخی نسخه های دیگر می تواند تا حداکثر 1.2 تن قابلیت حمل وسایل را داشته باشد. علاوه بر این، شرکت خودروسازی پژو نسخه تک کابین آن را بدون سپر عقب عرضه خواهد کرد و باعث می شود تا دسترسی کاربران به قسمت حمل بار اتومبیل راحت تر باشد.

 



باوجود برنامه ریزی فروش این خودرو در بازارهای نوظهور و درحال توسعه، شرکت خودروسازی پژو یک ظاهر جذاب و همچنین امکانات فراوان و یک طراحی بسیار خوب را برای کابین این اتومبیل در نظر گرفته است که غربیلک فرمان آن از خودروی پژو 3008 الگوبرداری شده و در قسمت بالای داشبورد آن می توانیم یک صفحه نمایشگر 10 اینچی سیستم سرگرمی را شاهد باشیم که مجهز به اپل کارپلی، آندروید، بلوتوث، پورت USB و همچنین حافظه ذخیره سازی 10 گیگاباتی خواهد بود. علاوه بر این، برای نسخه فول آپشن دوکابین اتومبیل از سیستم های ایمنی مختلفی از جمله سیستم هشدار خروج از جاده، دوربین 360 درجه، سیستم کمک حرکتی در سربالایی و سرپایینی و برخی تجهیزات ایمنی استاندارد دیگر اشاره داشت که باعث شده نسخه فوق آپشن دوکابین پژو لندترک را مناسب خانواده ها و استفاده عموم کند.

 



در بخش فنی، نیروی مورد نیاز این خودرو توسط یک موتور چهار سیلندر 2.4 لیتری بنزینی و یا پیشرانه دیزلی 1.9 لیتری تامین خواهد شد. پیشرانه اول بنزینی مجهز به سیستم پرخوران توربوشارژر بوده و می تواند حداکثر قدرت 210 اسب بخاری و گشتاور 320 نیوتن متری را تولید کرده و با کمک یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا 6 سرعته اتوماتیک به چرخ ها انتقال دهد. انتخاب دوم مشتریان، خروجی قدرت 150 اسب بخاری و گشتاور بسیار خوب 350 نیوتن متری خواهد داشت، اما برای انتقال نیروی آن به چرخ ها، تنها از جعبه دنده 6 سرعته دستی استفاده خواهد شد.

 



گفتنی است که نسخه پایه اتومبیل به صورت محور عقب محرک در دسترس قرار می گیرد، اما نسخه چهارچرخ محرک نیز برای سفارش مشتریان آماده شده است.

کد خبر 120629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha