«بی وای دی» روزانه 5 میلیون ماسک تولید می کند!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی بی وای دی به منظور مبارزه با بیماری همه گیر کرونا، روزانه 5 میلیون ماسک تولید و عرضه می کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت خودروسازی BYD به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان اتومبیل در کشور چین و با حمایت "وارن بافت" سرمایه گذار مطرح آمریکایی، در راستای مبارزه با بیماری همه گیر کرونا در کشور چین که تاکنون منجربه مرگ حدودا 3200 نفر در کشور چین شده است، مشغول به تولید وعرضه ماسک در این کشور است.

خطوط تولید ماسک این شرکت در اواخر ماه ژانویه راه اندازی شد و به گزارش رویترز، این خودروساز چینی در حال حاضر موفق شده تا به طور روزانه تولید ماسک بهداشتی خود را به حداقل 5 میلیون عدد برساند. علاوه بر این، رویترز مدعی است که این شرکت به صورت روزانه چیزی حدود 300 هزار بطری مواد ضدعفونی کننده دستی تولید می کند.

 



در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس، کمپانی خودروسازی "بی وای دی" کارکنان خود در کارخانه های تولیدی را موظف به رعایت نکات ایمنی و استفاده از ماسک و موارد بهداشتی کرده است.

در سطح جهانی، حدود 135 هزار مبتلا به ویروس جدید کرونا ثبت شده است که از این تعداد فقط 81 هزار مورد آن مربوط به کشور چین می شود. از مجموع مبتلایان به این بیماری همه گیر نیز حدو 5000 نفر جان خود را از دست داده اند و تعداد قابل توجهی از آنان درمان شده اند. با کنترل ویروس در کشور چین، کارخانه های چینی به آرامی تولیدات خود را از سر می گیرند، در حالی که بسیاری از شرکت ها به دلیل تقاضای رو به رشد خرید ماسک، به راه اندازی خطوط تولید ماسک و لباس های پزشکی و کالاهای بهداشتی روی خواهند آورد.

کد خبر 121222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha