کد خبر 121561
۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
جک S7 می آید

پرشین خودرو: جک S7 یا بهتر بگوییم لوکس ترین کراس اوو نشان «جک» قرار است از سوی کرمان موتور به بازار داخلی عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کرمان موتور پس از اینکه تست های فنی اولین نمونه های جک S7 را با موفقیت در ایران به پایان رساند، حال تصمیم دارد تا در سال جاری نسبت به تولید و عرضه لوکس ترین کراس اوور شریک چینی خود اقدام کند.

براساس این گزارش، جک S7 با پیشرانه دو لیتری توربو GDI در بازار خاورمیانه عرضه شده است و نمونه 1.5 لیتری توربو این شاسی بلند تک دیفرانسیل همچنان در چین تولید و عرضه می شود.



جک s7


این گزارش می افزاید: نمونه دو لیتری توربو این کراس اوور چینی، 189 تا 197 اسب بخار را با گشتاور 300 نیوتن در اختیار راننده می گذارد و جعبه دنده 6 رعته اتوماتیک دوکلاچه نیز مانند مدل ضعیف تر قدرت را به چرخ های جلو می رساند. جک S7 دو لیتری توربو می تواند شتاب صفر تا 100 کیلومتر را در 9.8 ثانیه ثبت کند.

سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، 7 صندلی (در برخی بازارها 5 صندلی)، سیستم تهویه مستقل برای سرنشینان عقب، درب صندوق برقی، سقف پانارومیک، فرمان کمکی برقی، نمایشگر بزرگ، پشت آمپر تمام TFT با قابلیت شخصی سازی، قطب نمای دیجیتال، آینه حساس به نور، دوربین 360 درجه، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، صندلی های جلوی برقی، حافظه تنظیمات راننده، استارت دکمه ای، کروزکنترل، ترمز پارک برقی و اتوهلد، 6 کیسه هوای 10 نقطه ای، تریم داخلی چرم و برخی امکانات دیگر در جک اس 7 (JAC S7) قابل مشاهده است.



جک s7


سطح امکانات کمکی راننده در جک S7 ، این محصول را نسبت به بسیاری از خودروهای هم قیمت متمایز می کند. اس7 ، به هدآپ مجهز است و بر روی آن علاوه بر اطلاعات سرعت، قابلیت فعال کردن مسیریاب هم وجود دارد. رادار خطی، رادار نقطه کور، سیستم پیشگیری از تصادف، ترمز اتوماتیک در هنگام پارک، کروز کنترل هوشمند، سامانه هوشمند پارک و خروج از پارک خودرو، استارت استاپ اتوماتیک، حرکت در سراشیبی و برخی امکانات دیگر موجب می شود تا جک S7 در بحث ایمنی و اطمینان رانندگی در سطحی بالاتر از رقبای چینی دیگر قرار بگیرد.


جک s7


جک S7 فول آپشن در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس بهای خالص 85 هزار درهم را دارد و پیش بینی می شود در صورت ثبات شرایط اقتصادی، محصول اس7 با قیمتی بیش از 400 میلیون تومان به بازار کشور عرضه شود.

کد خبر 121561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha