بررسی افزایش 30 درصدی قیمت لاستیک در ستاد تنظیم بازار

رئیس سازمان حمایت از پیشنهاد افزایش ۳۰ درصدی قیمت لاستیک به ستاد تنظیم بازار و بررسی آن در جلسه فردا خبرداد و گفت: افزایش بیشتر از سوی تولیدکنندگان، منوط به ارائه صورتهای مالی است.

به گزارش پرشین خودرو، در بازاری که بیشتر تولیدکنندگان درخواست افزایش قیمت داشته و نرخ ها فعلی را به ضرر خود می دانند، تولیدکنندگان لاستیک نیز به عنوان یکی از قطعات مورد نیاز خودرو، درخواست افرایش قیمت خود را به انجمن مربوطه ارائه کردند.

گفتنی است، انجمن صنفی صنعت تایر ایران نیز طی نامه‌ای به سازمان حمایت درخواست افزایش قیمت‌ بین 10 تا 74 درصد که این رقم برای تایرهای رادیال سواری افزایش 54درصد است، را پیشنهاد داده بودند.


عباس تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده روز گذشته پس از نشست خبری خود، در خصوص وضعیت بازار لاستیک و قیمت این کالا، اظهار داشت: طی جلسه ای که 10 روز گذشته جلسه با تولیدکنندگان لاستیک داشتیم، قرار شد تولید کنندگان صورت های مالی خود را به سازمان حمایت ارائه کنند.

 

قیمت لاستیک

وی ادامه داد: حتی به آنها اعلام کردیم، درصورتی که صورتهای مالی سال گذشته را ندارند، می توانند صورت مالی هر سالی که در دست دارند، حتی برای سال 90 را تا ٤٨ساعت بعد از همان جلسه به سازمان ارائه کنند.

رئیس سازمان حمایت خاطر نشان مرد: تا کنون هیچ صورت مالی به دست ما نرسیده و بر همین اساس پیشنهاد افزایش 30درصدی قیمت لاستیک را به ستاد تنظیم بازار ارائه کردیم که انشااله در جلسه دوشنبه هفته جاری (فردا 26خردادماه ) این پیشنهاد بررسی خواهد شد.

تابش تصریح کرد: در صورتی که تولیدکنندگان درخواست افزایش قیمت بیشتری را دارند، این اقدام منوط به ارائه صورت های مالی حسابرسی شده است.ارائه این پیشنهاد 30درصدی برای جلوگیری از اختلال در روند توزیع و عرضه لاستیک و بازار این کالا است.

منبع: تسنیم

کد خبر 123497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha