به زودی شاهد قیمت گذاری مناسب و منطقی برای خودرو خواهیم بود

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) ابراز امیدواری کرد که ظرف روزهای آینده قیمت گذاری مناسب و منطقی برای خودرو که هم در آن منافع مصرف کنندگان و هم منافع تولید کنندگان رعایت شده باشد صورت پذیرد.

به گزارش پرشین خودرو، امیر بیات، با بیان این مطلب در خصوص اتوبوس های آماده عرضه به مشتریان، گفت: بحث قیمت گذاری این خودروها با سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در جریان است.

وی که در حاشیه بازدید از شرکت عقاب افشان سخن می گفت، با اشاره به توانمندی های کشور در حوزه تولید خودروهای تجاری و سنگین اظهار داشت: یکی از مشکلات ما در صنعت خودرو موضوع پلتفرم مشترک است که در بخش خودروهای تجاری هم این موضوع مشهود است.

بیات افزود: برای رقابت با شرکت های خودروسازی خارجی طراحی پلتفرم مشترک ضروری است تا بهای تمام شده محصول کاهش پیدا کند.

 

امیر بیات


رئیس هیات عامل ایدرو، ادامه داد: با کاهش قیمت تمام شده و طراحی پلتفرم مشترک علاوه بر اینکه میزان و تیراژ تولید افزایش پیدا می کند باعث می شود استاندارد سازی را به معنای واقعی گسترش و توسعه دهیم .

معاون وزیر صمت با اشاره به موضوع تحریم های ظالمانه تصریح کرد: به رغم همه فشارها ، وزارت صمت با تمام قدرت مسیرهای خنثی سازی تحریم ها و داخلی سازی و ورود ماشین آلات ، تجهیزات و مواد اولیه را دنبال می کند.

بیات در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط مبارزه با تحریم اقتصادی و مشکلات بیماری کرونا، حمایت از تولیدکنندگان نقش مهمی را در ثبات اقتصادی کشور به همراه خواهد داشت.
 

کد خبر 124395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha