کد خبر 125815
۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
۱۵۳شرکت تاکسیرانی برای سرویس مدارس تایید شدند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از تایید صلاحیت ۱۵۳ شرکت تاکسیرانی و معرفی آنها به آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در آئین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید به ارائه گزارشی به شهردار تهران پرداخت و گفت: ما در زمینه سرویس مدارس و آمادگی و عرضه و تقاضا برنامه‌هایی داشتیم که در خصوص سرویس مدارس کارگروه مشترکی با وزارت آموزش و پرورش تشکیل شده جلسات آن از سه ماه پیش در حال برگزاری است و حداکثر هماهنگی را داشته است.


وی افزود: دو وظیفه اصلی این کارگروه بر عهده شهرداری تهران است که صلاحیت سنج تاکسیرانان و ساماندهی شرکت‌های تاکسیرانی برای سرویس مدارس و صدور پروانه فعالیت بری آنها بوده است.

وی ادامه داد: ۱۵۳ شرکت صلاحیت سنجی شده و به آموزش و پرورش معرفی شدند و در مورد ثبت نام سرویس مدارس امسال سعی شده تمام مراحل بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت الکترونیکی انجام شود.

 

علیرضا قنادان



وی ادامه داد: همه رانندگانی که در سال‌های گذشته صلاحیت سنجی شده‌اند استعلامات الکترونیکشان انجام شده و از حدود ۱۵ هزار راننده که اعلام آمادگی کردند، ۵۰۰ راننده جدید بر اساس منطقه محل سکونت اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از برگزاری کلاس‌های آموزشی بر روی تاکسیرانان خبر داد و گفت: بروشورهای آموزشی به صورت الکترونیکی در اختیار تاکسیران قرار گرفته که با توجه به شرایط کرونایی اقدامات لازم را انجام دهند.

قنادان در خصوص اقدامات در خطوط تاکسیرانی هم گفت: مهمترین اولویت ما در خطوط تاکسیرانی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برنامه‌های مبارزه با کرونا هست که در دو هفته پیش رو با توزیع ماسک و مواد ضدعفونی و کاورهای جداکننده آغاز شده است.

منبع: مهر

کد خبر 125815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha