واگذاری حدود 152 هزار خودرو هر 2 هفته یک‌بار تا پایان سال

مدیر کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان سال هر 2 هفته یکبار، طرح واگذاری حدود 152 هزار خودرو را برگزار می کنیم و 10 درصد قیمت رسمی خودرو در هنگام ثبت نام دریافت خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، سهیل معمارباشی با بیان این مطلب، در خصوص جزییات طرح های فروش ویژه خودروسازان، افزود: افزایش فروش فوق العاده یکی از برنامه ها برای کمک به تثبیت آرامش در بازار خودرو است که در همین راستا با دستور سرپرست وزارت صمت و تصویب کمیته خودرو مقرر شد عرضه خودروها در قالب فروش فوق العاده افزایش یابد.


وی یکی از شروط واگذاری خودرو در این طرح ها را پرداخت 10 درصد قیمت رسمی خودرو در هنگام ثبت نام دانست و تصریح کرد: برای اطمینان از خرید خودرو توسط متقاضی و مدیریت تقاضا این شرط منعقد شده است.


مدیر کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت در این خصوص ادامه داد: این مبلغ در هنگام ثبت‌نام به حساب واسطی که توسط شرکت‌های خودروساز اعلام می شود، باید واریز گردد.

 

عرضه خودرو



معمارباشی در خصوص تجدید نظر در شرط نداشتن پلاک فعال خانوار برای ثبت‌نام خودرو نیز اضافه کرد: نداشتن پلاک فعال خانوار یکی از محدودیت های بود که قبلاً به عنوان شرط ثبت‌نام در طرح فروش فوق العاده مدنظر بوده است که در آخرین جلسه کمیته خودرو این محدودیت به سبب مشکلاتی که برای برخی از متقاضیان ایجاد شد، برداشته شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر فقط موضوع پلاک فعال شخص متقاضی مطرح است و شخص متقاضی ثبت نام نباید پلاک فعال داشته باشد.

کد خبر 126226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha